Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste og jeg har vært sammen i snart 6 år. Vi har hatt mange opp og nedturer.

Men det siste halve året har ting vært så perfekt at det nesten virket for godt til å være sant.

Så her om dagen gikk jeg inn på hans facebook ( noe jeg vet man absolutt ikke burde gjøre ) å der fant jeg masse flørting med andre jenter og mye dating forespørsler fra hans side. Reagerte jo da med å prøve iherdig å kaste han ut men hjertet mitt sa nei.

Så mitt spørsmål er hvordan får man tilbake tilliten? Og burde han tilgis? Må tilføye her at han har gjort dette et par ganger før men da har ting gått litt lengre fysisk med andre jenter. Å merker at jeg aldri helt har kommet videre fra dette. Fornuften sier jo at han burde ut av mitt liv med hjertet vil noe helt annet. Tips og råd med stor takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: jeg vet ikke hva du burde gjøre men det høres sårt og vondt ut.
Skrevet

Ja er veldig sårt. Men synes det å vanskelig. Ser jo at han er veldig lei seg for det han har gjort, men blir usikker på om han er lei seg for det han har gjort eller at han ble tatt :-/

Skrevet

Oj vanskelig situasjon.

For meg er tillitt, åpenhet og ærlighet alfa og omega i et forhold. Uten de tingene på plass så kan jeg like godt glemme hele greia. Jeg vil heller ha sannheter jeg ikke jubler over enn løgner.

I ditt tilfellet ville jeg kanskje gitt ham en sjanse til, kanskje. Men det kommer an på hvor mye av denne adferden han oppviser. Hvis han stadig har en trang til å flørte med andre jenter, og også dra på date med de. Så hadde nok jeg avslutta forholdet. Men før jeg kastet ham ut hadde jeg gitt ham en sjanse etter at han hadde fått en forklaring på hva jeg mener om fenomenet. Så kan han i alle fall ikke si at han ikke visste jeg ville reagere så mye på "uskyldig flørting".

Skrevet

Tusen takk for svar. Litt godt å få litt råd fra noen utenfor☺ han har vist at han angrer på det han har gjort, å jeg har sagt at jeg skal prøve hardt å stole på han, men klarer jeg ikke det eller om jeg finner noe som helst flørting med andre så er det rett ut. Håper han virkelig klarer dette for i bunn og grunn er det han jeg vil dele livet mitt med😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har gjort noe liknende før så viser han jo ikke at han angrer! Hvorfor kaster du bort livet ditt på en mann som heller vil ha andre enn deg?

Anonymous poster hash: c88f2...cc9
  • Liker 1
Skrevet

For meg virker det som han bare angrer på at han ble tatt, i og med at dette er noe han har gjort før. For meg virker det også som han kanskje lover bot og bedring, fordi han vet du virkelig er glad i han og sliter med å la han gå og dermed har han deg i sin hule hånd og "får" i pose og sekk.

Jeg vil påstå du fortjener bedre, at du fortjener noen som verdsetter plassen du gir i ditt i hjerte og det gjør ikke han her.

Det er vondt å miste noen man er glad i, men heller det enn å leve med noen en bare ikke klarer å stole på.

Skrevet

Han har gjort dette tidligere, og nå gjør han det igjen. Hvordan kan du da stole på at han ikke kommer til å fortsette? Jeg syns man burde kunne gi en sjanse, men når man ser det samme skjer om igjen så hadde jeg vært ferdig med hele forholdet..

AnonymBruker
Skrevet

Du må pine deg videre sammen med han! Du ska itte låta frå husbonden intil døden skiller!

Anonymous poster hash: 11c7c...7ef
AnonymBruker
Skrevet

Han har gjort dette tidligere, og nå gjør han det igjen. Hvordan kan du da stole på at han ikke kommer til å fortsette? Jeg syns man burde kunne gi en sjanse, men når man ser det samme skjer om igjen så hadde jeg vært ferdig med hele forholdet..

Du er sikkert ung og erfaren. Men jeg som har litt erfaring kan fortelle deg at en som driver utroskap i en eller annen form, kan ikke kureres sånn helt uten videre. Det trengs egen vilje til å endre dette sammen med profesjonell hjelp. Og til og med da er sjansen for å bli trofast igjen kanskje bare 10% .. En gang utro, alltid utro.. det ligger bare til rette for enkelte mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Litt godt å få litt råd fra noen utenfor☺ han har vist at han angrer på det han har gjort, å jeg har sagt at jeg skal prøve hardt å stole på han, men klarer jeg ikke det eller om jeg finner noe som helst flørting med andre så er det rett ut. Håper han virkelig klarer dette for i bunn og grunn er det han jeg vil dele livet mitt med

Har han vist det? Han har jo ikke forandret seg...

Anonymous poster hash: 876fe...a67

AnonymBruker
Skrevet

Bedre sent enn aldri. Du burde gått etter første gangen du merket at han var utro på ett eller annet vis. Slike mennesker forandrer seg bare ikke. Holdninger til seg selv og andre er svært vanskelig å endre.

AnonymBruker
Skrevet

Har han vist det? Han har jo ikke forandret seg...

Anonymous poster hash: 876fe...a67

Noen kvinner lever i selvfornektelse hele livet skjønner du. De tror de ikke er verdt mer, og de vil for all del heller ha en kjeltring enn hva de kaller en tøffel.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det der opplevde jeg også... Kom første gang opp da han hadde gått fra pc'n med face oppe og en chat var åpen. Trodde jeg skulle dø av skuffelse...

Ble supermistenksom etter å ha fått "unnskyld" om og om igjen, men skjønte etter hvert at det kun var fordi han "måtte". Han var jo tatt.

Grunnen til at jeg sier det var at jeg da ble litt detektiv. Sjekket mail, telefon m.m. så snart jeg hadde muligheten... Og der fant jeg mer, mye mer. Jævlig vondt, men noen er notorisk utro - mentalt og eller fysisk.

Prøv gjerne igjen, men snok i sakene hans et par ganger om noen uker. Da vil du vite....

Anonymous poster hash: 935ee...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...