AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Nå har jeg ikke vært medlem lenge, men jeg har fått med meg masse diskusjoner. Mange av diskusjonene går ut på hvor inkompetente menn er. Både i væremåte og i tankegang. Som mann så må jeg si at jeg blir litt forbauset over det. Er det virkelig slik at andelen kvinner som har et utpreget "rødstrømpe" syn er større her på KG enn i det normale samfunn? Jeg lurer rett og slett på om likestilling alltid skal komme kvinner til gode? Eller om det faktisk i noen tilfeller kan være kvinnenes tankegang som er galt. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 60dd0...ff6 1
nattsvermer Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Eller så kan det hende at de som gidder å skrive i sånne tråder er de få som mener dette, mens vi andre holder oss unna? 5
MarianneE Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Eller så kan det hende at de som gidder å skrive i sånne tråder er de få som mener dette, mens vi andre holder oss unna?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Vel, jeg syns mange menn virker å ha lite kontroll over seg selv og sine handlinger. Er akkurat som at de ikke klarer å tenke logisk og lurt i mange situasjoner. Selvfølgelig ikke ALLE menn, men overraskende mange. Anonymous poster hash: b6f72...693
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tenker at det er veldig mange bitre kvinner her inne, mannehatet florerer jo. Alle menn er tydeligvis: - Ubrukelige - Følelsesløse - Utro drittsekker - Voldelige - Ikke til å stole på - etc Sjelden jeg leste noe positivt om menn her inne, tror og håper at synet på menn er litt mer nyansert utenfor KG... Anonymous poster hash: 6105a...e3f 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tenker at det er veldig mange bitre kvinner her inne, mannehatet florerer jo. Alle menn er tydeligvis: - Ubrukelige - Følelsesløse - Utro drittsekker - Voldelige - Ikke til å stole på - etc Sjelden jeg leste noe positivt om menn her inne, tror og håper at synet på menn er litt mer nyansert utenfor KG... Anonymous poster hash: 6105a...e3f KG er fult av bittre kvinner og menn som syter og klager over kvinner og menn. Det er bare og ignorere det 1
Gjest Evans Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Det er visste en hardbarka myte at kvinner på KG er i mot menn og ønsker å ta over verden, og sette menn i lenker, osv. Om du er ser på innleggene som er skrevet her på KG finner du ikke ett innlegg som viser dette. Det er myte, og noe noen har fått for seg. Og tydeligvis har det blitt en trend. Enten som trolling, provosering eller at noen går fem på.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Skremmende å lese om kvinners syn på menn her på KG, men det er vel så ille ute i det levende live. Dra på en cafè og sitt i nærheten av en venninnegjeng, så blir øra dine blåst ganske så raskt. Virker som det er gått sport i å snakke dritt om partner, date, eller enda verre ONS. Anonymous poster hash: bd359...412 2
Gjest avocadoen Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tenker at det er veldig mange bitre kvinner her inne, mannehatet florerer jo. Alle menn er tydeligvis: - Ubrukelige - Følelsesløse - Utro drittsekker - Voldelige - Ikke til å stole på - etc Sjelden jeg leste noe positivt om menn her inne, tror og håper at synet på menn er litt mer nyansert utenfor KG... Anonymous poster hash: 6105a...e3f Sjeldent at jeg leser noe positivt om kvinner heller. Uansett: jeg ser på menn som likestilt som meg og respekterer dem om dem respekterer meg på samme måte som andre kvinner. Oppfører en mann seg dårlig mot meg så skal jeg love deg at han får høre det på samme måte som om en dame oppfører seg dårlig. Jeg har heldigvis møtt nok menn til at jeg har skjønt at menn er like forskjellige som kvinner er. Jeg ser altså individ og ikke kjønn.
Gjest KeyserSoze Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Hvis det er en trøst så liker jeg generelt menn bedre enn kvinner idioter kommer i begge kjønn
Cordelia Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Det der bitre mannfolk vs. bitre kvinnfolk går opp i opp. Hvis du hadde lagt fra deg forutinntattheten din og lest objektivt ville du se at det finnes plenty andre veien og. Dette er ikke en kjønnkrig uansett. Legg vekk våpnene og se virkeligheten litt mer balansert. De færreste av oss går rundt og knurrer til det annet kjønn. Til og med de færreste "rødstrømpene". De fleste av oss leter etter individuelle ansikt i mengden og søker etter gjenkjennelse. 2
småsei Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Jeg elsker menn! Menn er generelt lettere å ha med å gjøre en damer. Mange av mine nærmeste venner er menn.
Cordelia Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det er da ikke så unikt å ha menn som nære venner. Folk sier det som om man skulle være et unikum. De fleste av oss omgåes folk som individer. Dårlige forhold og småmugne individer finner man overalt, og som regel er det et miljøproblem, ikke et kjønnsproblem. Vi kvinnfolk har våre ting, på lik linje med mannfolka. Endret 19. juni 2014 av Cordelia 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå