AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Har så lyst på en italiensk flørt Og skal til Firenze i sommer Har dere noen erfaringer med italienske kjærester? Jeg har nordisk utseende men er ikke platinablond. Anonymous poster hash: 718bd...eb4
Antoinette Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Italienske menn elsker kun sin mor og er fulle av komplekser for både høyde og penisstørrelse. Ikke noe å legge seg etter. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Italienske menn elsker kun sin mor og er fulle av komplekser for både høyde og penisstørrelse. Ikke noe å legge seg etter. Haha, særlig Anonymous poster hash: 718bd...eb4 Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Skal ts forføre en italiensk mann så holder det ikke å drikke seg drita full og rope..."heeey vil du ha fitta mi". Sånt funker kanskje i Norge. Du må kle deg pent, føre deg pent og være imøtekommende. Anonymous poster hash: 85540...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Og her Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Skal ts forføre en italiensk mann så holder det ikke å drikke seg drita full og rope..."heeey vil du ha fitta mi". Sånt funker kanskje i Norge. Du må kle deg pent, føre deg pent og være imøtekommende. Anonymous poster hash: 85540...5ae Hihi, jeg er ingen løstøs altså Tenkte å ta noen nettkurs i italiensk før jeg reiser. Og jeg kler meg vanligvis pent. Burde jeg la buksene bli igjen hjemme? og bare bruke skjørt og kjole? Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Hihi, jeg er ingen løstøs altså Tenkte å ta noen nettkurs i italiensk før jeg reiser. Og jeg kler meg vanligvis pent. Burde jeg la buksene bli igjen hjemme? og bare bruke skjørt og kjole? Anonymous poster hash: 718bd...eb4 Bukse går fint det. Om den er fin. Bare du ikke går rundt å dasser i en joggebukse. Da vil de sannsynligvis tro du er sigøyner av et el slag. Anonymous poster hash: 85540...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Som halvt italiensk mann (og bare kvart norsk) vil jeg nok si at det er vanskeligere å flørte med italienske damer enn med menn. Firenze er en flott by å treffe noen i. Jeg traff min kone der faktisk, hun er da halvt italiensk halvt amerikansk. Så vi er litt forvirret. Men nok om det. Jeg kunne sikkert skrevet side opp og side ned, men det letteste er om du kjenner noen der, eller blir kjent med noen, som kan introdusere deg for en mulig flørt. Det er gammeldags, men å møtes via venner/introduksjoner/"Du, det er en du må møte" er fortsatt veldig vanlig. Mest for menn som vil treffe kvinner, men det fungerer andre veien også. Du må være en god samtalepartner, og du må utfordre oss med å kunne prate om mer enn sminke og klær. Ja, flott at du får tak i så fine klær i Firenze, men hva med vinen du drikker eller maleriet vi ser på? Eller andre temaer som går litt under overflaten mellom oss. Du må være veldig elegant. Den perfekte damen for en italiener er elegant på en veldig avslappet og nesten nonchalant måte. Det ser ut som om måten du kler deg på ikke koster deg en kalori, men fortsatt viser deg fra din beste side. Avslappet eleganse. Studer det nøye. Du må kunne være subtil i tilnærmingen. Ikke jakt oss ned og råklin. Små, subtile, søte og romantiske tilnærmelser er det beste. Du må være der for å nyte livet. Jada, nattklubber er fint, men å nyte livet inkluderer å sette pris på morgenkvisten så vel som midnatt. Anonymous poster hash: 8c0e4...a03
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Jøye meg. Skikkelig smørbrødliste det der. Italienske menn må da være topnotch så mye innstats en må legge inn.. Anonymous poster hash: 21551...e96 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Jøye meg. Skikkelig smørbrødliste det der. Italienske menn må da være topnotch så mye innstats en må legge inn.. Anonymous poster hash: 21551...e96 Selvfølgelig. Det trenger man da ikke tvile på. Spørsmålet kom opp, liker du ikke svaret så kan du finne noe annet å bedrive tiden med, annet enn å forsøke å være en skikkelig kvinne. Anonymous poster hash: 8c0e4...a03
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Italienske menn er langt mer pågående og flortende men det handler om at kulturen er annerledes. De som er vant med reserverte, skandinaviske menn ser det gjerne som genuin interesse eller tiltrekning, når det rett og slett bare er slik at man i middelhavsland har en annen måte å prate med det motsatte kjonn på. Italienske kvinner kler seg feminint og er selvsagt vant med dynamikken så de blir ikke "sjarmert i senk" av enhver som gir dem et kompliment. Så for alles skyld, ikke oppretthold en stereotyp om naive, slutty nordiske jenter når du drar dit... Det finnes mange attraktive, interessante og spennende italienske menn, men som en som har bodd i endel land er de ikke helt min type. Litt for mye foleri, sjalusi og feminine fakter. Anonymous poster hash: d9c80...790
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Bukse går fint det. Om den er fin. Bare du ikke går rundt å dasser i en joggebukse. Da vil de sannsynligvis tro du er sigøyner av et el slag. Anonymous poster hash: 85540...5ae Hehe, skal huske. Takk:) Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Tror den godeste halvitalieneren overdiver litt her. Joda, er nok mindre harryfaktor i Italia. Du må kunne te deg for å sjarmere de. Men Italienske menn reagerer ikke fysiologisk annerledes enn andre menn i verden. Dvs de også tenner på noe så enkelt som pupper, rumpe og lår. Anonymous poster hash: 85540...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Italienske menn er langt mer pågående og flortende men det handler om at kulturen er annerledes. De som er vant med reserverte, skandinaviske menn ser det gjerne som genuin interesse eller tiltrekning, når det rett og slett bare er slik at man i middelhavsland har en annen måte å prate med det motsatte kjonn på. Italienske kvinner kler seg feminint og er selvsagt vant med dynamikken så de blir ikke "sjarmert i senk" av enhver som gir dem et kompliment. Så for alles skyld, ikke oppretthold en stereotyp om naive, slutty nordiske jenter når du drar dit... Det finnes mange attraktive, interessante og spennende italienske menn, men som en som har bodd i endel land er de ikke helt min type. Litt for mye foleri, sjalusi og feminine fakter. Anonymous poster hash: d9c80...790 Enig i dette, jeg kan skjønne kritikken eller hva du misliker. Det er en spesiell type kvinner som foretrekker italienske menn, og en spesiell type kvinner som mennene foretrekker. Sånn er det vel ofte i mange land? Anonymous poster hash: 8c0e4...a03
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Som halvt italiensk mann (og bare kvart norsk) vil jeg nok si at det er vanskeligere å flørte med italienske damer enn med menn. Firenze er en flott by å treffe noen i. Jeg traff min kone der faktisk, hun er da halvt italiensk halvt amerikansk. Så vi er litt forvirret. Men nok om det. Jeg kunne sikkert skrevet side opp og side ned, men det letteste er om du kjenner noen der, eller blir kjent med noen, som kan introdusere deg for en mulig flørt. Det er gammeldags, men å møtes via venner/introduksjoner/"Du, det er en du må møte" er fortsatt veldig vanlig. Mest for menn som vil treffe kvinner, men det fungerer andre veien også. Du må være en god samtalepartner, og du må utfordre oss med å kunne prate om mer enn sminke og klær. Ja, flott at du får tak i så fine klær i Firenze, men hva med vinen du drikker eller maleriet vi ser på? Eller andre temaer som går litt under overflaten mellom oss. Du må være veldig elegant. Den perfekte damen for en italiener er elegant på en veldig avslappet og nesten nonchalant måte. Det ser ut som om måten du kler deg på ikke koster deg en kalori, men fortsatt viser deg fra din beste side. Avslappet eleganse. Studer det nøye. Du må kunne være subtil i tilnærmingen. Ikke jakt oss ned og råklin. Små, subtile, søte og romantiske tilnærmelser er det beste. Du må være der for å nyte livet. Jada, nattklubber er fint, men å nyte livet inkluderer å sette pris på morgenkvisten så vel som midnatt. Anonymous poster hash: 8c0e4...a03 Wow, tusen takk! Disse tipsene skal huskes på :) spennende å høre erfaringer fra en halvt italiener:) TS Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 Tror den godeste halvitalieneren overdiver litt her. Joda, er nok mindre harryfaktor i Italia. Du må kunne te deg for å sjarmere de. Men Italienske menn reagerer ikke fysiologisk annerledes enn andre menn i verden. Dvs de også tenner på noe så enkelt som pupper, rumpe og lår. Anonymous poster hash: 85540...5ae `Men.... italienske menn har pupper og lår rundt seg hele tiden. Ikke sant? Bare tenk på hvor mange flere dager i året du kan dra på stranden der i forhold til i Norge. Italienske kvinner er jo flotte de, det er jo ikke sånn at vi er sulteforet på noe pent å se på, akkurat. Har du mål om å finne en å flørte med må du jo forsøke å skille deg ut, det er ikke så vanlig at italienerne foretrekker turister fremfor de lokale. Anonymous poster hash: 8c0e4...a03
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Ja, de er små og små hender, så ikke så mye å rutte med som regel. De tar det de får. Anonymous poster hash: f0ab0...9b8
marion Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 Skal du sjarmere italienske menn så må du sjarmere moren deres først. De fleste italienske menn er mammadalter og flytter ikke ut før de gifter seg. Du skal også være forsiktig med å ha mannlige venner om du er sammen med en italiener. De bør i så fall være stygge som juling så han ikke ser dem som en trussel og blir sjalu.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 Skal du sjarmere italienske menn så må du sjarmere moren deres først. De fleste italienske menn er mammadalter og flytter ikke ut før de gifter seg. Du skal også være forsiktig med å ha mannlige venner om du er sammen med en italiener. De bør i så fall være stygge som juling så han ikke ser dem som en trussel og blir sjalu. Er det ikke litt voldsomt å påstå dette gjelder alle? Anonymous poster hash: 718bd...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 Skal du sjarmere italienske menn så må du sjarmere moren deres først. De fleste italienske menn er mammadalter og flytter ikke ut før de gifter seg. Du skal også være forsiktig med å ha mannlige venner om du er sammen med en italiener. De bør i så fall være stygge som juling så han ikke ser dem som en trussel og blir sjalu. Morsomt med stereotyper, da? Neida, skal være ærlig jeg, hvis du møter moren, så må du være sosial og imtøkommende, vise interesse for henne og være litt oppmerksom. Møtet med moren er ikke tidspunktet for å være typisk norsk; innesluttet, gi korte svar og ikke stille noen spørsmål tilbake, ikke smile og ikke delta med hele seg i samtalen. Det er mange ting som faller naturlig for nordmenn som ikke helt går bra når du møter familien. Så kjiipe stereotyper kan slå feil ut, begge veier. Anonymous poster hash: 8c0e4...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå