Rapitap Skrevet 20. juni 2004 #1 Del Skrevet 20. juni 2004 Er det noen av dere som har malt på glassdører eller vinduer innvendig? Ble det fint? Skjoldete?? Noen som har erfaringer å komme med? Noen tips til hva man IKKE bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har gjort det. Kjøpte en pakke med glassmaling i forskjellige farger og mønster på en hobbybutikk (Panduro). Har egentlig ingen tips for det gikk så greit og ble ikke skjoldete, så bare sett i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2004 Takk - Den er god! Lagde du abstrakte mønstre eller laget du figurer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #4 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg laget figurer. Du trenger ikke følge mønstrene i det hele tatt, du kan male akkurat som du vil, regner ikke med at det er noe vanskeligere (annet enn at man må bruke fantasien litt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2004 Kan jeg spørre om hvilke figurer du selv fant på? Tror jeg vil prøve meg på noe abstrakt..... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå