Gå til innhold

Gjøre slutt pga. dramatiske sms-er når ting er bra ansikt til ansikt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fantastisk mann jeg har kjent siden januar, gjorde det nylig slutt med meg fordi jeg skrev for mange og for dramatiske/emosjonelle sms-er. Jeg er helt knust. Vi snakket kun på telefonen, han vil ikke engang møte meg.

Greia er at vi ikke er kjærester, men mer har vært to mennesker som er glade i hverandre og har sex, jeg er forelsket i ham, han er ikke det i meg.

Vi var enige om å møtes når vi begge kunne og ville, og med erkjennelsen av at det en dag ville ta slutt om han ble forelsket i noen.

Men dette var et sjokk! Jeg bad om unnskyldning for sms-ene. Det var ikke slemme sms-er, men mer uttrykk for min redsel og usikkerhet, og jeg skjønner det kan være vanskelig å forholde seg til men jeg bad som sagt om unnskyldning og sa jeg overdrev en del og var veldig lei meg (ikke så mye pga. ham, men pga. noe som hendte på jobben og som utløste en del tristhet).

Er det greit å bare bi vraket via en telefonsamtale pga. sms-er jeg har sendt, eller er det ikke mer voksent og empatisk å i det minste snakke om det ansikt til ansikt? Jeg er helt knust. :(

Anonymous poster hash: ede49...4f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det kun er SMS-ene som er utslagsgivende her. Du skriver:

"Greia er at vi ikke er kjærester, men mer har vært to mennesker som er glade i hverandre og har sex, jeg er forelsket i ham, han er ikke det i meg.

Vi var enige om å møtes når vi begge kunne og ville, og med erkjennelsen av at det en dag ville ta slutt om han ble forelsket i noen."

Han er ikke forelsket i deg.

Jeg tror han har møtt en annen.

• Liker 11
Skrevet

Sannsynligvis ja. Det burde lære deg å holde livet på vent for andre... kommer aldri noe godt ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dumpa deg pga all den usikkerheten og offerrollen du tar.

Anonymous poster hash: 7477a...070

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det kun er SMS-ene som er utslagsgivende her. Du skriver:

"Greia er at vi ikke er kjærester, men mer har vært to mennesker som er glade i hverandre og har sex, jeg er forelsket i ham, han er ikke det i meg.

Vi var enige om å møtes når vi begge kunne og ville, og med erkjennelsen av at det en dag ville ta slutt om han ble forelsket i noen."

Han er ikke forelsket i deg.

Jeg tror han har møtt en annen.

Ja, vet han ikke er forelsket i meg - og så? Vi hadde en avtale om å møtes likevel, og han har lovt meg flere ting han i så fall bryter om vi ikke møtes igjen.

Dessuten er han ikke typen til å møte andre så fort, han er for seriøs.

Skrevet

Ja, vet han ikke er forelsket i meg - og så? Vi hadde en avtale om å møtes likevel, og han har lovt meg flere ting han i så fall bryter om vi ikke møtes igjen.

Han merker vel at hele greien koster mer enn den smaker. En ting er å forholde seg til drama fra en person man er forelsket i, noe annet er masse drama fra en person man bare ligger med. Han ser vel at du ikke takler situasjonen, og vil kvitte seg med deg.

Uansett fint at han er ærlig med deg da. Han er ikke forelsket... ikke rart han kutter deg ut etter hvert da.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han merker vel at hele greien koster mer enn den smaker. En ting er å forholde seg til drama fra en person man er forelsket i, noe annet er masse drama fra en person man bare ligger med. Han ser vel at du ikke takler situasjonen, og vil kvitte seg med deg.

Uansett fint at han er ærlig med deg da. Han er ikke forelsket... ikke rart han kutter deg ut etter hvert da.

Kanskje jeg har uttrykt meg litt uklart, men han har lovt meg mange ting -ting vi skulle gjøre, oppleve sammen, som ennå ikke er blitt noe av. Og det sårer meg enormt at han bruker sms-ene til å gjøre det slutt. Det er og helt utypisk ham, for han er veldig snill og omtenksom som person. Lurer på hva jeg kan si eller gjøre for å rette opp i dette.

Gjest Knuse
Skrevet

En fantastisk mann jeg har kjent siden januar, gjorde det nylig slutt med meg fordi jeg skrev for mange og for dramatiske/emosjonelle sms-er. Jeg er helt knust. Vi snakket kun på telefonen, han vil ikke engang møte meg.

Greia er at vi ikke er kjærester, men mer har vært to mennesker som er glade i hverandre og har sex, jeg er forelsket i ham, han er ikke det i meg.

Vi var enige om å møtes når vi begge kunne og ville, og med erkjennelsen av at det en dag ville ta slutt om han ble forelsket i noen.

Men dette var et sjokk! Jeg bad om unnskyldning for sms-ene. Det var ikke slemme sms-er, men mer uttrykk for min redsel og usikkerhet, og jeg skjønner det kan være vanskelig å forholde seg til men jeg bad som sagt om unnskyldning og sa jeg overdrev en del og var veldig lei meg (ikke så mye pga. ham, men pga. noe som hendte på jobben og som utløste en del tristhet).

Er det greit å bare bi vraket via en telefonsamtale pga. sms-er jeg har sendt, eller er det ikke mer voksent og empatisk å i det minste snakke om det ansikt til ansikt? Jeg er helt knust. :(

Har du så lite selvrespekt? Det var i orden for deg å være en dørmatte? Vær heller glad for at det er over. Du fortjener en mann som vil ha deg hele tiden og ikke bare til noe bedre dukker opp, synes du ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dumpa deg pga all den usikkerheten og offerrollen du tar.

Det er vel å ta litt hardt i.

Saken er at han er en drittsekk for å gjøre dette mot deg. Han har bare brukt deg og er ikke mann nok til å snakke med deg fjes til fjes lenger. Så utrolig feigt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Saken er at han er en drittsekk for å gjøre dette mot deg. Han har bare brukt deg og er ikke mann nok til å snakke med deg fjes til fjes lenger. Så utrolig feigt.

Hvorfor er det å ta hardt i? Det et utrolig slitsomt med sånne mennesker. De bruker opp andres energi istedenfor å jobbe med seg selv og sine utfordringer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig skuffet over at han ikke møter meg for å snakke ut ansikt til ansikt, ja. :( Jeg synes at etter et halvt år, fortjener jeg i det minste det.

Dessuten er jeg så satt ut over dette, for han er egentlig verdens snilleste. Han sier han ikke takler sms-ene, selv om jeg bad om unnskyldning. Samtidig sier han at han fremdeles møter en jente han hadde sex med for flere år siden. De møtes iblant på cafe og spiser sammen, selv om hun har samboer -men han ser ikke for seg å møte meg på den måten. :(

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er mer verdt enn dette. :(

Skrevet

Ja, men synes du virkelig det er så rart at han ikke vil ha mer kontakt? Når dere bare har vært pulevenner (= venner som har sex, i tilfelle du skulle fundere på uttrykket), er det ikke så rart at han brått kutter kontakten. Her har han utnyttet forelskede deg, fått gjøre som han selv vil, og nå gidder han ikke mer.

Du gjør deg selv en tjeneste ved å forsøke å glemme han, selv om det garantert ikke er lett.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har du så lite selvrespekt? Det var i orden for deg å være en dørmatte? Vær heller glad for at det er over. Du fortjener en mann som vil ha deg hele tiden og ikke bare til noe bedre dukker opp, synes du ikke?

Står ingenting i første innlegget som tyder på at hun var en dørmatte.

Endret av ZANET
AnonymBruker
Skrevet

Whaaaat? Problemet er jo at han ikke vil ha deg i utgangspunktet, ikke at han ikke lenger bruker deg for sex fordi du (med rette) vil han skal ville mer.

Anonymous poster hash: b4a47...105
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du har godt av denne typen uforpliktende forhold. Jeg kan ikke ha det. Dersom den ene er forelsket så går det nedenom og hjem, og blir gjerne da drama fra den forelskede parten. Kan du ikke helker finne en mann som er ute etter et mer forpliktende og nært forhold? De finnes faktisk der ute.

Anonymous poster hash: 58a5f...a14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig skuffet over at han ikke møter meg for å snakke ut ansikt til ansikt, ja. :( Jeg synes at etter et halvt år, fortjener jeg i det minste det.Dessuten er jeg så satt ut over dette, for han er egentlig verdens snilleste. Han sier han ikke takler sms-ene, selv om jeg bad om unnskyldning. Samtidig sier han at han fremdeles møter en jente han hadde sex med for flere år siden. De møtes iblant på cafe og spiser sammen, selv om hun har samboer -men han ser ikke for seg å møte meg på den måten. :( Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er mer verdt enn dette. :(Anonymous poster hash: ede49...4f8

Unnskyld meg, men han der er ikke "verdens snilleste". Tror du hadde hatt godt av å drite i hele fyren og treffe noen hyggelige menn. De finnes de også.

Anonymous poster hash: 58a5f...a14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har godt av å "bli" single en stund slik du kan jobbe med deg selv og ditt selvbilde.

Hvordan skulle han orke og elske en person som ikke liker seg selv engang?

Gutter ikke orker drama hvis de kan slippe, og du har nok helt sikkert tråkket over en grense som han instingtivt har satt for seg selv.

Sett deg ned i sofaen din, lukk igjen øynene og pust inn via nesa og ut via munn. Sitt sånn i 5 min og vær klar på at når du skal se på det du har skrevet til han på sms vil du se på samtalen med hans øyne.

Det at du vet at du har vært dramatiserende og emosjonelle viser at du har litt peilig, men typisk vil vi kvinner ikke alltid se på det med en klype salt.

Kom deg videre... han er ikke gla i deg, han ville kun ha kjøtt rundt pikken.

Anonymous poster hash: 93d21...06e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er så typisk mange kvinner på KG. Jeg er kvinne selv. HVORFOR har han brukt henne? De hadde en avtale. Ifølge din logikk har TS også brukt han. Jeg synes det er helt utrolig at enkelte her inne på KG går helt løs på mannen på grunn av at han tydeligvis har brukt henne når de begge har vært klare på hvordan forholdet er.

Hvorfor er han en drittsekk egentlig? TS innrømmer jo selv at hun har skrevet dramatiske sms-er der hun har vært lei seg osv.. Det er ganske vanlig at det blir litt for mye for mannen når de ikke er i et forhold engang. Kanskje mannen har skjønt at TS har lagt litt mer inn i forholdet enn det han har gjort.

Anonymous poster hash: 27ab1...c28

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig skuffet over at han ikke møter meg for å snakke ut ansikt til ansikt, ja. :( Jeg synes at etter et halvt år, fortjener jeg i det minste det.

Dessuten er jeg så satt ut over dette, for han er egentlig verdens snilleste. Han sier han ikke takler sms-ene, selv om jeg bad om unnskyldning. Samtidig sier han at han fremdeles møter en jente han hadde sex med for flere år siden. De møtes iblant på cafe og spiser sammen, selv om hun har samboer -men han ser ikke for seg å møte meg på den måten. :(

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er mer verdt enn dette. :(

Seriøst, du godtar han har elskerinne på si? Hvem er denne mannen, vet du noe om han? Virker som han lever dobbeltliv.

Anonymous poster hash: 081cd...366

AnonymBruker
Skrevet

Smsene er bare en unnskyldning for å dumpe deg uten at han trenger å ha dårlig samvittighet.

Glem han og gå videre. Finn deg en ordentlig og lojal fyr.

Anonymous poster hash: d4843...260
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...