AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Er noen som vet om eller kan anbefale en salong i Ålesund som tilbyr brasiliansk voksing? Jeg er ikke så godt kjent der, og kunne gjerne tenke meg å høre andres erfaringer før jeg bestemmer meg for hvilken salong jeg skal velge (hvis det finnes flere). Anonymous poster hash: aa259...521
Megbare Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 E har tatt det på Lindas velvære... Linda e veldig flink...
Adhara Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Tråden er ryddet for ryktespredning + svar. Irrlys, mod.
Skogsviol Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 E har tatt det på Lindas velvære... Linda e veldig flink... Da du tok det, brukte de kun voks som stivnet av seg selv for så å bli revet av, eller brukte de voks og striper som de rev av?
Skogsviol Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Voks og striper... Bruker de begge deler i samme slengen? Eller kan man velge? Har ikke vært med på at de bruker begge metodene på en voksingtime
Megbare Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Begge deler, mulig en kan velge om en ber om kun det ene, men e har latt dem gjøre som de pleier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå