AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg sitter i et skikkelig tennåringsproblem her. Etter det jeg kommer til å skrive kommer mange til å lure på min alder så jeg bare bekrefter nå at jeg er tenåring. Jeg er 18 år, og bor fortsatt hjemme. For noen uker siden ble jeg kjent med en gutt jeg liker veldig godt. Det er veldig lenge siden jeg har likt en gutt, men med han kom det veldig fort. Han bor på hybel her i nærheten av meg, men om noen uker skal han flytte hjem igjen som er på andre siden av landet. Jeg vil derfor bruke mye tid sammen med han, og få han til å like meg så pass godt at han fortsatt vil ha kontakt med meg etter han flytter hjem. Problemet med han her er at vi møttes i familieselskap. Kjæresten til søskenbarnet mitt, er onkelen hans. Vi er da ikke i slekt, men det hadde vært rart om de fikk vite om det uansett. Hvertfall om vi ikke kommer til å bli sammen, og det vet vi jo ikke enda. Moren min bruker å kjøre meg når jeg skal steder. (bor i en liten bygd hvor det nesten aldri går busser). Hun er jo selvfølgelig nysjerrig og vil gjerne vite hvor jeg skal når jeg skal noen steder. Jeg finner da på dekkhistorier for at hun ikke skal vite at jeg er med ham. Jeg har ingen venner som bor i det nærområdet så det blir bare vanskligere og vanskligere å finne på historier til hvorfor jeg skal akkuratt dit. Av og til setter hun meg av et stykke unna også så går jeg dit. Denne gutten vil som regel at jeg skal sove hos ham. Jeg har gjort det en gang, og da kjørte han meg hjem til klokken 5 slik ikke foreldrene mine skulle merke at jeg ikke hadde kommet hjem i går. Det blir så utrolig mye vanskligere for meg å finne på dekkhistorier når jeg ikke kommer hjem på natten. Jeg synes jo det er koslig å sove hos han, det er bare så mye styr som må fikses og planlegges før den natten, derfor synes jeg egentlig det er greit å bare være med han noen timer på kvelden, men han vil jo likevel at jeg skal sove der. Jeg har aldri følt meg så fort trygg på en gutt som jeg gjør med han, og det kom allerede første gangen vi var sammen. Han er en akkuratt slik gutt jeg vil ha. Jeg vet ikke om han er forelsket i meg tilbake, men han sier veldig mye fint til meg og jeg føler nesten at vi er kjærester når vi er sammen. Han sa til meg første gangen vi var sammen at jeg er den yngste han noen gang har prøvd seg på (han er 21). Men nå for noen dager siden spurte han meg om jeg hadde hatt kjæreste, da jeg svarte nei fikk jeg i respons : nei bra, det er bare bortkastet tid egentlig. Så jeg vet ikke helt hvor jeg har han lenger. Men selv om jeg vet at han mulig bruker meg for en ting, vil jeg likevel være med han, fordi jeg liker han så godt, i håp om at han liker meg tilbake. Problemet er bare at vi har ikke vært sammen så mange ganger, og jeg vil ikke akkurat skremme han bort med å si at jeg har følelser for ham å spørre om han har det tilbake.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har tenkt å sove hos han i natt, men aner ikke om jeg klarer å komme opp med en unnskyldning til moren min. (Jeg vet at mamma likte han veldig godt, så det er ikke noe galt på den måten, vil bare ikke at hele familien skal vite at vi er sammen når vi ikke vet hvordan det vil gå mellom oss.) Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: 38575...5fd
Leehyori Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Bare si du har funnet deg en du liker, du må jo ikke fortelle hvem..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Du er 18 år, du er myndig. Gjør som du vil, men gi foreldrene beskjed om hvor du er så de ikke blir bekymret Anonymous poster hash: 83aad...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå