AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Hei! Jeg for rundt en måned siden var i en ulykke ved å bli angrepet av en hund og ble da omubelert i ansiktet, etter dette har det vært en lang prosess med mange lege timer og mange operasjoner og sting som måtte sys. I etterkant så har dette blitt seendes normalt som før ulykken, bortsett fra i leppe område. Overleppen min er full av harde klumper. Jeg gikk til legen for å undersøke dette og fikk beskjed om at dette var arrvev, og nå er klumpene hovne. Smart nok som jeg er fikk jeg ikke spurt om hvor lang tid det vil ta før denne hevelsen går ned eller om det er mulig og få gjort noe for å få ned denne hevelsen. Gjerrig som jeg er gidder jeg ikke å bruke fler hundre kroner på legetimer, grunnet et stramt budsjett, så orker ikke de svarene "besøk en lege." Så hvis det er noen av dere som har noen smarte og tidligere funkende tips, så fyr løs! Er rimelig lev av denne verandaleppa. Er ikke sikker på om det var riktig sted å spør om dette, men det handler jo om og se kosmetisk fin ut, så bare postet det her. Takk på forhånd! Anonymous poster hash: aa389...def Anonymous poster hash: aa389...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå