Snop Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Det er på høy tid at jeg får hjelp til å finne riktige farger for meg, både i foundation og øyenskygger. Hvor er det lurt å gå da? Kan gjerne betale for en makeup artist. Har dårlig erfaring med de som jobber på mac, de har funnet feil foundation to ganger... så ikke der
Adhara Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har ingen erfaring med å la de sminke meg, men Inglot eller Makeupstore Det skal ihvertfall være makeup-artister som jobber der.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Dette lurer jeg også på! Har flere ganger sett folk som har blitt sminket på parfymerier/bodyshop/mac og ser helt jævlige ut etterpå. Tør ikke be om hjelp til sminke før jeg finner et sted med god omtalte:P Anonymous poster hash: 1dafa...bcc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Makeupstore? Anonymous poster hash: 365cb...f0d
Mango Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Inglot, Visage eller makeup- store ville jeg gått til. Kjenner dyktige make-up artister alle plassene, men er man uheldig å får de som ikke er helt det store, så hjelper det vel lite. Be om å få veiledning mtp. sminken, mange sminker deg også, eller spør om å få noe prøveprodukter med deg hjem.
Mua Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kan gjerne hjelpe deg jeg! Er universitet utdannet makeup artist fra en veldig bra skole i England og har freelancet mye. Jeg Jobber på Bobbi Brown i Oslo, kan gjerne hjelpe deg privat billig med å finne det du trenger eller på jobb. Bare å sende en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå