Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er på høy tid at jeg får hjelp til å finne riktige farger for meg, både i foundation og øyenskygger. Hvor er det lurt å gå da? Kan gjerne betale for en makeup artist.

Har dårlig erfaring med de som jobber på mac, de har funnet feil foundation to ganger... så ikke der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med å la de sminke meg, men Inglot eller Makeupstore :) Det skal ihvertfall være makeup-artister som jobber der.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på!
Har flere ganger sett folk som har blitt sminket på parfymerier/bodyshop/mac og ser helt jævlige ut etterpå.

Tør ikke be om hjelp til sminke før jeg finner et sted med god omtalte:P

Anonymous poster hash: 1dafa...bcc
AnonymBruker
Skrevet

Makeupstore?

Anonymous poster hash: 365cb...f0d
Skrevet

Inglot, Visage eller makeup- store ville jeg gått til. Kjenner dyktige make-up artister alle plassene, men er man uheldig å får de som ikke er helt det store, så hjelper det vel lite.

Be om å få veiledning mtp. sminken, mange sminker deg også, eller spør om å få noe prøveprodukter med deg hjem. :)

Skrevet

Jeg kan gjerne hjelpe deg jeg! Er universitet utdannet makeup artist fra en veldig bra skole i England og har freelancet mye. Jeg Jobber på Bobbi Brown i Oslo, kan gjerne hjelpe deg privat billig med å finne det du trenger eller på jobb. Bare å sende en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...