Gå til innhold

Sommerbryllup, innspill til antrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal i bryllup mot slutten av sommeren og vil være litt tidlig ute med antrekk da jeg er en meget ubesluttsom person.. :laugh:

Skal ha denne Ted Baker kjolen, troor jeg: 8751301.jpg. Meninger? Tar gjerne i mot tips til andre fine kjoler også! Ser meg blind på de etterhvert som jeg blar side opp og side ned med kjoler :(

Har satt sammen et antrekk som jeg tror jeg er fornøyd med, men vil gjerne få innspill: Skjermbilde2014-05-30kl120014.png. Skoene på bildet er Manolo Blahnik og de er altfor dyre, så gjerne kom med skotips (enten sko som ligner på disse eller som dere mener passer bedre)!

Hva tenker dere om styling ellers? Typ sminke? Hvilke farger skal jeg bruke? Har kort kjedelig brunt hår, what to do?

Vil virkelig se smashing ut i dette bryllupet! :)

Endret av SuperFace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin kjole, flott til sommerbryllup :)

Skulle jeg brukt den ville jeg kanskje gått for nude pumps eller sandaletter. Hva man skal ha over om det blir kjølig er ikke godt å si, jeg pleier å gå gjennom det jeg har fra før av for å se hva som kan passe til. Synes det kan være vanskelig å planlegge antrekk kun utifra bilder på nettet. Dessuten er det jo kjolen som er viktigst.

• Liker 1
Skrevet

Åh, den kjolen var fantastisk! Og likte godt antrekket du hadde satt sammen, eneste er kanskje a sort blazer blir litt tungt? Men om du tenker å ta den av inne på middagen/festen uansett, så spiller det jo ikke så stor rolle.

• Liker 2
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg synes også kjolen var helt nydelig, men ville gått for en annen farge enn sort - hva med rett og slett en jakke i samme farge som kjolen?

Skrevet (endret)

Takk for innspill! Ja dere har kanskje rett med jakken.. Skal se om jeg finner noe "lettere", eventuelt ta igjen en av fargene på kjolen!

Har for øvrig sett på disse eller disse skoene, heller kanskje litt mer mot beige/nude farge på skoene nå.. Eller er det finest med svarte sko?

Endret av SuperFace
Skrevet (endret)

Har dere foresten noen sminke, hår og negletips? :)

Er også veldig usikker på det der med matching.. Hva som kan matches og hvor mye osv. Nå har jeg jo matchet armbånd og veske.. På bildet har hun hvite sko til kjolen, som jeg synes ser ganske fint ut, kan jeg ha det selv om jeg har den grønne/turkise fargen på veska og armbåndene? Eventuelt kan jeg også ha hvit neglelakk for å ta igjen skoene?

Endret av SuperFace
Skrevet

Synes ikke skoene passet i det hele tatt, hadde definitivt valgt noen lysere - men ikke hvite. Jakka var veldig pen, men synes sort ble litt hardt til den sarte kjolen.

Jeg kan legge ut noen forslag litt senere om du ikke har bestemt deg, da. :)

Skrevet

Hva med de siste to skoene jeg linket et par innlegg over? Typ beige/nude farge? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...