Lissemor Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Er det noen av dere som skal ha toastmaster-bjelle?Har lyst å ha en,og få gravert som toastmaster kan beholde etterpå.Finner bare denne http://www.lisenett.no/diverse/d3.htm ,men den er veldig liten tror jeg? Noen som vet om et annet sted man får kjøpt slike bjeller?
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Her fant jeg en side, og her var det mange flere! Kanskje du finner noen du liker?
Gjest Poirot Skrevet 20. juni 2004 #3 Skrevet 20. juni 2004 Koselig tanke, men jeg er usikker på om denne dagen betyr like mye for toastmasteren som det gjør for dere....
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 Fant en til! Disse så jeg at sender til Europa. De andre glemte jeg å sjekke. :oops:
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 ehhh....nå har ikke jeg vert i så mange bryllup da...men toastmasteren er den som ønsker velkommen og slikt eller hva?? hva brukes den bjella til da?? Å få alles oppmerksomhet?? I så fall en lur ide, og ikke bare slik klapping i hendene og noen som babler videre fordi de ikke fikk det med seg osv.... i stede "tingelingeling"
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #7 Skrevet 20. juni 2004 Ja, tingelingeling er gjerne litt bedre enn "kremt" og klapp, klapp. Særlig hvis det er mange mennesker tilstede.
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2004 #8 Skrevet 20. juni 2004 Vi hadde toastmasterbjelle og det fungerte kjempebra!
Vimsevips Skrevet 20. juni 2004 #9 Skrevet 20. juni 2004 Nevnte bjelle idéen for Ordensmannen, man han så bare for seg sauebjølla mor hans brukte når det var middag Tror vi finner på noe annet jeg..
jea Skrevet 20. juni 2004 #10 Skrevet 20. juni 2004 vi hadde toastmaster bjelle bestilt fra utlandet og det fungerte helt topp... www.hansonellis.com
Lissemor Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2004 Koselig tanke' date=' men jeg er usikker på om denne dagen betyr like mye for toastmasteren som det gjør for dere....[/quote'] Vår toastmaster er faktisk faren til datteren min,og han gleder seg masse,masse.Så,HAN kommer til å sette pris på den i lang tid etterpå. Og;ja,jeg synes også "plingelingeling" låter bedre enn bare å kakke i glasset. Og takk for alle linker,skal sjekke dem ut nå!
Gjest Poirot Skrevet 21. juni 2004 #12 Skrevet 21. juni 2004 OK. Synes bare det er så mange her som spesialbestiller dill og dall fra utlandet som de skal gi bort som minner til de som deltar. Selv synes jeg det er hyggelig med bryllup, men trenger altså ingen bjelle med inskripsjon, bilde i ramme el å pynte opp hjemmet mitt med etterpå.... Helt enig i at bjelle er fint, men den må da ikke bestilles fra utlandet...... Man har bjeller i Norge også.
Lullu Skrevet 21. juni 2004 #13 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har en gullbjelle som settes frem i julen. Denne skal brukes i bryllupet også. Kan pynte med et pent silkebånd, så blir det nok så bra så.
vimsa Skrevet 21. juni 2004 #14 Skrevet 21. juni 2004 Onkelen min var toastmaster for oss, og vi hadde fått beskjed av våre foreldre om å ikke tenke på noe i forbindelse med dette. De hadde ordnet en bjelle til toastmasteren, og det ble veldig bra! De hadde pyntet den med et silkebånd! Veldig bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå