AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Min mann har ei venninne fra barndommen av, ei som egentlig tyner han. Hun sender snapper hele tiden til han, og jeg er begynt å bli lei. Hun har mulig en besettelse for min mann, for hun liker alt han gjør på face og skal chatte med han HELE tiden. Hun har også invitert han med ut flere ganger. Hun er ikke noe pen, så er ikke sjalu eller noe, men kjenner jeg blir irritert over tiden hun gidder å bruke på andres menn. Hun er garantert lik med alle mannlige venner, må ha et ekstremt behov for oppmerksomhet, tydligvis. Dette har pågått over flere år nå, så enten er hun forelsket, eller så bare MÅ hun flørte med andres menn. Hun har dårlig rykte på seg fra før, og var alltid notorisk utro i alle sine forhold, så jeg vil heller kalle henne mindre begavet. Ville dere gjort noe her? Snakket med henne? Min mann sender knapt noen snapper, men han innrømmet å ha sendt noen. Han bare ler, og sier hun er dum, men vet ikke jeg. Ville blokkert denne personen jeg da, hvis det blir så mye mas, men han gjør ikke det heller... Ikke bare bare med sosiale medier, men er glad han sier det da, og viser snappene hun sender. Hun tror jo jeg ikke vet noe, men det gjør jeg. Anonymous poster hash: ebb2c...25d
Ava Mae Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Det er vel strengt tatt ikke opp til deg og gjøre noe som helst. Det er jo mannen din som sitter på mottagerenden av disse snappene, meldingene og likes`ene og som deretter bør sette foten ned om han synes det er nok. Hadde du hatt en reell følelse av at det var noe mellom dem og at kontakten mellom dem var upassende så hadde det stilt seg anderledes. La nå heller mannen din ha den kontakten han vil ha med sine venner. Blir han lei vil jeg tro han som voksen mann har baller nok til å si fra selv. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Nei jeg skal ikke bry meg, men jeg har sette snappene....i undertøy, kom og ta meg blikk osv. Ikke mye sexy, men hun skal ha for hun prøver *knis* Så hvis typen deres får halvnakne snapper av venner så er det greit? Anonymous poster hash: ebb2c...25d
Ava Mae Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Nei jeg skal ikke bry meg, men jeg har sette snappene....i undertøy, kom og ta meg blikk osv. Ikke mye sexy, men hun skal ha for hun prøver *knis* Så hvis typen deres får halvnakne snapper av venner så er det greit? Anonymous poster hash: ebb2c...25d Nei, dèt hadde jeg ikke funnet meg i. Når du skrev 30-40 snapper om dagen så jeg for meg dagens frokost, i bilen på vei til jobb, dagens jobb, dagens middag og alt annet begredelige greier som samboeren din sannsynligvis ville funnet dørgende kjedelig. At en annen dame sender undertøysbilder av seg selv til mannen din 40 ganger om dagen bør selvfølgelig ikke være greit for deg. Men enda værre; hvorfor synes mannen din det er greit??? Endret 16. juni 2014 av Ava Mae 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Han synes ikke det er greit og sender veldig lite tilbake, men han innrømmet hun sender mange pr dag. Og det ser jeg også, for hun kommer jo på lista over de 3 som sender-mottar mest snap. Blir slike kjedelige hverdags, men noen lettkledde innimellom. Har fått sett noen av de, aner jo ikke om hun sender nakne snap da, det har jeg ikke spurt om. Men damen kan ikke være smart, siden hun må ha så mye bekreftelse av andre hele tiden. Anonymous poster hash: ebb2c...25d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Hvis han virkelig ikke synes det er greit er det jo bare å blokke henne? Anonymous poster hash: 1e4c3...afe 3
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Vis mannen din selv ikke liker det, så kan han vel blokkere henne? Vet ikke hvor mye respons hun får tilbake, men mange fortsetter vel vis de får noe respons tilbake. Men hun burde uansett ikke holdt på sånn, huff.. 1
Ava Mae Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Men når denne dama tydeligvis ikke har sosiale antenner nok til å vite at man ikke sender undertøysbilder til opptatte menn og mannen din i tillegg ikke velger å si fra så hadde jeg enkelt og greit tolket det dit at han synes det er greit selv om han sier noe annet til deg. Og da burde jo strengt tatt konflikten ligge mellom deg og mannen din, ikke deg og henne. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Hadde også det problemet. Det var ei barndomsvenn av samboer. De snakket mye på facebook og sendte masse snaps tilbake. Men du skal være heldig mannen din er så snill og viser snappene til deg. Da jeg tok han for dette, så sendte ho også snaps av seg selv til han osv. Og han svarte på alle ho sendte, han innrømte at han ikke sendte av seg selv tilbake, bare av ting på jobben. Men problemet var at han aldri sendte til meg fordi unnskyldningen hans var at snapchat er noe han aldri bruker. Og dem sendte 10 snap til hverandre hver dag, til og med da han lå på sykehuset, av der han lå osv. kan jo hende at han sendte av seg selv der. Men han sendte ingen snap eller mms på telefonen til meg. bare henne. Konfronterte han og sa at jeg syntes det er ubehagelig når du bare sender til henne og ikke meg. Og han har faktisk gitt seg, han har innrømmet at ho har sendt etter det uten at han har svart. men jeg vet ikke. Kan du ikke bare be mannen din om å si til ho dama at ho skal slutte å sende sånne snaps, eller blokkere ho. Så blir dere kvitt problemet. Anonymous poster hash: 423ff...1a9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Ja det er litt leit at han har noe med henne, mens jeg er den kjedelige damen han snakker med hver dag liksom. Må menn alltid ha litt spenning i hverdagen, hvis det er så spennende med de snappene hennes? Vet hun har type selv, men det hindrer ikke henne i å flørte med alle andre menn, spesielt de opptatte. Trur hun har en fetisj på opptatte menn, hehe. Men jeg kunne aldri gjort slik, sendt mange snap til mannlige venner. ser ikke poenget i det. Anonymous poster hash: ebb2c...25d
Sportsidioten Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Han synes ikke det er greit og sender veldig lite tilbake, men han innrømmet hun sender mange pr dag. Og det ser jeg også, for hun kommer jo på lista over de 3 som sender-mottar mest snap. Blir slike kjedelige hverdags, men noen lettkledde innimellom. Har fått sett noen av de, aner jo ikke om hun sender nakne snap da, det har jeg ikke spurt om. Men damen kan ikke være smart, siden hun må ha så mye bekreftelse av andre hele tiden.Anonymous poster hash: ebb2c...25d Om HUN er på hans topp tre liste er jo det fordi han har sendt til henne. Nå skriver du jo riktignok at han ikke er av de mest aktive på snap, men om du ikke er aktiv på snap så har du heller ingen "topp tre" venner , da står bare alle i alfabetisk rekkefølge 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Ja han må jo ha sendt til henne og, og lurer jo litt på hvilken han har sendt. Er jo redd de sender nudes til hverandre, må innrømme det. Hun kunne gjort det, for slik er hun bare. Ikke lett å stole på noen i dagens sosiale medier Anonymous poster hash: ebb2c...25d
Sportsidioten Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner deg, og det er ikke normalt! Om jeg tar mitt forhold hadde jeg undret om jeg plutselig ikke var på topp av lista hans da han sender snaps kun til meg omtrent. Men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor han ikke bare sier han kan blokke henne for din skyld, han og må jo skjønne at du synes det er ubehagelig og ikke minst truende at ei dame sender halvnakne bilder til han.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Skjønner deg jeg. Har opplevd noe lignende. Et "vennepar" sendte snaps som kom på avveie så disse snappene for hit og dit hele tiden. Det jeg aldri forsto var at snapper blir brukt til å sende lettkledde bilder med, for på min så fikk jeg alltid familie bilder. Men når jeg gravde litt lenger, så så jeg at det lå mer under der. Utrolig uhøfflig. Det var utrolig mange bilder som ble sendt, og siden de overhode ikke klarte å kontrollere nettverket sitt, så endte bildene opp her og der. Det var så pinlig for så mange, spesielt da hele kaffebrenneriet hade en hyggelig seanse. Uansett, det er kjempe frekt og har opplevd at veldig mange kvinner forsøker å snappe til seg gutten min (tok dere den?). Enkelte eier jo ikke skam, og det er dårlig gjort. Av begge kjønn, altså. Anonymous poster hash: aa959...ed7
miramis Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Hun kan gjøre akkurat hva hun vil, og mannen din bryr seg tydeligvis ikke siden han verken sletter eller ber henne slutte. I tillegg må jeg si det er ganske bedritent gjort av dere å se på de sammen og latterliggjøre, og selv om du sier at du "ikke er sjalu for hun er ikke særlig pen" (som i seg selv også er en kvalm holdning) så blir du jo tydeligvis usikker pga dette. Morsomt.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Dette innlegget er kanskje litt utenfor trådstarter sin problemstilling, men: Alle disse trådene om Facebook, Snapchat, chatting hit og dit, og diverse annen mobil- og internettbruk har gjort meg oppmerksom på en atferd som fascinerer meg. Det fascinerer meg fordi jeg ikke forstår denne atferden. Det å ganske enkelt være i et forhold man trives godt i, samtidig som man driver å flørter med andre på internett og via mobilen. At man driver å snapper og chatter bak kjærestens rygg. Hva er greia med det? Misforstå meg rett; jeg mener absolutt ikke at man skal kutte alle sosiale bånd og være totalt skjermet fra resten av verden når man er i et seriøst forhold. Å prate med mennesker man møter, og å ha venner, er selvfølgelig en veldig viktig del av livet. Men det er forskjell å invitere gamle venner på besøk for et glass øl eller et glass vin, se en film eller kanskje gå en tur sammen, og det å sitte foran en livløs dings å sende smileys og skrive korte setninger om ditt og datt. Hadde det vært totalt problemfritt å drive å chatte med andre mens man er i forhold, hadde jo ingen reagert. Da hadde det vært akkurat som å få på besøk en gammel kjenning på en kopp kaffe. Problemet er vel at det ikke kan sammenlignes. Etter hva jeg forstår så bruker mange ufattelig mye tid på mennesker kjæresten egentlig ikke setter så stor pris på at dama eller typen har kontakt med. Med andre ord chatter veldig mange med personer som gjør kjæresten litt ille til mote. Og det skaper gnistninger, negativ respons, resulterer i usikkerhet, krangler og dårlig stemning. Så hvorfor fortsetter mennesker med denne atferden, når det helt åpenbart ødelegger forhold? Jeg ønsker ikke å fornærme noen, men det må bunne i et eller annet behov for oppmerksomhet, usikkerhet eller mangel på spenning, at man driver og bruker så ekstremt mye tid på å chatte med mennesker som egentlig ikke betyr noe. Det er jo kjæresten din du ønsker å skape en fremtid med, så hvorfor drive å bruke mange timer hver dag, hver uke, på å kaste byggesteiner rundt deg med en annen? Jeg innser at dette høres ut som et sånn surt "ungdommen i dag"-innlegg, men det mener jeg virkelig ikke. Forstår det sånn at det er både yngre og eldre mennesker som driver på med denne atferden. Og kanskje er det ikke alltid helt bevisst for den ene, akkurat hvor såra og usikker den andre blir. Det har i alle fall gått opp et lys for meg. Jeg kan sitte her på forumet å diskutere med fremmede om TV-serier, samlivsproblematikk og annet. Men å chatte med andre menn på Facebook og Snapchat, det har jeg ikke et behov for. Da bruker jeg heller den tiden på å være sammen med kjæresten som jeg tross alt ønsker å bygge et liv sammen med. Anonymous poster hash: ea253...8d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå