AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Er det noen her inne som har erfaring med disse produktene? Vurderer å prøve disse,både hudpleie og sminke Anonymous poster hash: 607ca...6e5
Shinigami Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 (endret) De sier at de ikke tester på dyr. Likevel selger dem produkter testet på dyr i Kina fordi det ikke er lov med produkter som ikke er testet på dyr der. Tydelig at MK bare tenker penger og ikke på dyr. Boikottes. Endret 16. juni 2014 av Shinigami 4
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg brukte pudderet de hadde før, var utrolig fornøyd med det. Men syns produktene har litt for høy prisklasse. Så nå bruker jeg heller annet pudder, som jeg er like fornøyd med bare billigere
Capricorn Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Overpriset. For dyrt i forhold til kvalitet.
2shy Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg vurderte merket men fikk avsmak pga pris og ingrediensene de bruker. Kommer aldri til å handle MK, går heller for Matis, Pevonia e.l
Mango Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 De sier at de ikke tester på dyr. Likevel selger dem produkter testet på dyr i Kina fordi det ikke er lov med produkter som ikke er testet på dyr der. Tydelig at MK bare tenker penger og ikke på dyr. Boikottes. Enig. Var faktisk i ferd med å bli konsulent, da de snakket så mye om at det ikke ble testet på dyr. Snudde tvert da jeg leste det om Kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå