Gå til innhold

Han lagrer bilder av en venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann for noen måneder siden. Vi hadde det fint og flott sammen, men han skulle flytte utenlands like etter. Dette var jeg klar over, og instilte meg på at dette var kun en flørt.

Jeg fikk alikevel sterke følelser for denne mannen, og vi fortsatte kontakten etter han hadde reist. Dette i hovedsak ved chat eller deling av bilder, og telefonsamtaler.

Det jeg nå har merket er at han lagrer bilder av en venninne av meg. En veldig pen venninne. Jeg konfronterte han med det, og det han sa var at han lagret bildene av henne fordi hun var en god venn av meg. Jeg synes det er ganske ekkelt og rart at han lagrer bilder av henne, når han ikke engang har møtt henne.

Videre sier han at jeg er usikker på meg selv og burde stole på han. Noe som forsovet er sant, men jeg synns ikke at dette bare er mitt problem. Planen var at han skulle komme på besøk nå i sommer, men har nå en ekkel magefølelse på hele fyren.

Hva synes dere? Skal jeg bare la det gå?

Anonymous poster hash: ed904...f0a
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg synes det er rart at han lagrer bilder av venninnene din uavhengig om han kjenner henne eller ikke.

Følg magefølelsen din i dette tilfelle.

Gjest Minpin
Skrevet

Jeg sier som Snuppi, følg magefølelsen din. Jeg synes ihvertfall at unnskyldningen hans var helt elendig.

Skrevet

Du sier at det KUN var en flørt og da skjønner jeg ikke hvorfor og hvotdan du kan blande deg borti hva han gjør , like lite som han kan blande seg i hva du gjør.

Om du ønsker besøk av han til sommeren må du da vurdere utifra det du nå VET om han .

Personlig ville jeg takket nei til et besøk og gått videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Vel, det utviklet seg til mye mer enn en flørt. Og skal jeg tro han, føler han det samme.

Jeg har blitt forelsket i han, og han sier det samme til meg. Jeg er derfor redd for å miste han, og ønsker selvfølgelig ikke å droppe han dersom det faktisk kan være helt uskyldig....

Skrevet

Æsj, creepy fyr.

Dump.

AnonymBruker
Skrevet

Sier som de andre: FØLG MAGEFØLELSEN! Sier den deg at her er det noe galt, så er det nok det :/

Anonymous poster hash: 81ab0...181
Skrevet

Æsj, creepy fyr.

Dump.

Det som er creepy er at hun faktisk har funnet ut hva slags bilder han har.

• Liker 2
Skrevet

Magefølelsen stemmer som oftest. Hadde droppa en fyr som lagret bilder av venninnene mine helt uavhengig av unnskyldningene han kommer med.

Jeg hadde tenkt at han muligens holdt seg til "meg" i håp om å bli introdusert til denne venninnen "min" og håper på at hun skal kaste seg over han.

Og det at han overfører "skylden" på din "dårlige"selvfølelse, lyser varsellamper laaaang vei for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, creepy fyr.

Dump.

Helt enig det faktum at hun har funnet det ut er veldig "creepy"

Men du vet kvinnelig hykleri og dobbel moral

Anonymous poster hash: 74f79...4bf

Skrevet

Helt enig det faktum at hun har funnet det ut er veldig "creepy"

Men du vet kvinnelig hykleri og dobbel moral

Anonymous poster hash: 74f79...4bf

Typisk menn på KG, fratar mannen alt ansvar og gir det til "offeret"

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det er ikke så vrient i dag. Holder med at ts har sendt en snap for eksempel, av venninnen sin, om han lagrer det bildet, kommer det et varsel på hennes snap.

Anonymous poster hash: e3205...592

Skrevet

Hvordan vet du at han lagrer bilder av venninnen din?

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Typisk menn på KG, fratar mannen alt ansvar og gir det til "offeret"

Det at du måtte skrive offer i anførselstegn sier noe om ståa her. Det er nemlig han som er et offer som har fått privatlivet sitt krenket.

Skrevet

Ts her.

Vel, det utviklet seg til mye mer enn en flørt. Og skal jeg tro han, føler han det samme.

Jeg har blitt forelsket i han, og han sier det samme til meg. Jeg er derfor redd for å miste han, og ønsker selvfølgelig ikke å droppe han dersom det faktisk kan være helt uskyldig....

Du har spurt han, du har fått et svar, og det svaret er du ikke fornøyd med.

Da får du vurdere hvilket svar du ville vært fornøyd med, og finne ut hvor logisk det er at du får det svaret...

For min del ville det uansett være for sent å endre forklaring til det jeg ville være fornøyd med...

Ja, det tenkte jeg og, men lot det egentlig ligge i første omgang.

Akkurat det er ikke så vrient i dag. Holder med at ts har sendt en snap for eksempel, av venninnen sin, om han lagrer det bildet, kommer det et varsel på hennes snap.

Anonymous poster hash: e3205...592

Hvorfor i all verden skulle hun ta et bilde av venninnen sin og sende det til han??

Om du gjør en sånn ting, når du har en veldig pen venninne, vil jeg påstå er veldig dumt gjort!

Jeg kan ikke med min beste vilje produsere en eneste god grunn til å sende en snap av en venninne til han, med det forholdet hun beskriver at de har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...