Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld.. Jeg visste at det gikk slik, men veldig vondt når det nå er endelig. Vi har en periode bak oss med mye frem og tilbake.

Vi fikk pratet ut og det var en god tone. De siste gangene vi har møttes har stemningen vært helt krise, så veldig gla for at det ikke var det i dag. Grunnen til at det ble slutt var at han har mistet følelsene sine for meg. I dag før han gikk sa han flere ganger at han MÅTTE se meg igjen snart, at han ville ha kontakt med meg selv om han visste at jeg ikke ville. Jeg forstår Iikke hvorfor han vil det? Hva tror dere? Nekter å i det hele tatt tenke tanken at han skal ombestemme seg. Venner? Tar gjerne imot svar fra dere menn og folk generelt :)

Anonymous poster hash: 021eb...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du bør holde kontakt med han. Det gjør det mye vanskeligere å komme seg over han.

Min erfaring sier også at når du en gang i fremtiden finner deg en ny prins, så vil han sannsynligvis ikke sette så altfor stor pris på om du hadde vært veldig god venn med eksen din.

Nei, det beste er å komme seg videre i livet, og be han gi deg rom til å gjøre dette. Det var tross alt han som slo opp. Lykke til :hug:

• Liker 1
Skrevet

Kom deg videre :) kontakt med en eks kan ofte være ganske vanskelig, særlig om man fremdeles har følelser for en eks kjæreste!

Selv om ting kanskje er litt vanskelig nå, så blir det bedre igjen etterhvert :)

Skrevet

Din beste medisin og beste svar til han bør være å kutte kontakten fullstendig og komme deg videre. Ingenting godt vil komme ut av dette, tro meg!!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Jeg vet at jeg burde kutte kontakten helt. Jeg har fortsatt følelser for han, mens han ikke så det blir jo skjevt... Men jeg lurer på HVORFOR han vil ha kontakt og møte meg? Jeg forstår det ikke! Jeg spurte om han ville vi skulle være venner...det svarte han ikke på, sa bare at han måtte se meg veldig snart. Det hører med til historien at jeg tror han har noen følelser for meg, men han er deprimert og forvirret og klarer ikke å sortere hodet sitt...

Skrevet

Han vil fortsette å ha sex med deg, selv om han har "mistet følelsene". Han holder deg på gress til han finner ei ny.

• Liker 4
Skrevet

Han vil ha deg litt halvveis. Han vet at du ikke er ferdig med ham og dermed vet han også at han har deg på gress dersom han lar deg tro det kan hende han ikke er ferdig med deg heller. Det er ikke sikkert det er bevisst fra hans side, men likevel er det en innmari feig ting å gjøre.

Skrevet

Han vil fortsette å ha sex med deg, selv om han har "mistet følelsene". Han holder deg på gress til han finner ei ny.

Sorry to say, men det er ofte slik det er selv om veldig mange menn liker å tenke at det er vi kvinner som sjeldent klarer annen enn å hoppe fra et forhold til et annet. De er ikke nødvendigvis det spøtt bedre selv ;)

Gjest Timber
Skrevet

Er ikke det en litt normal måte å skilles på? Si at man vil ha kontakt, og så ender det alltid at man ikke har det.

Trur samtlige exer har vært av "vi må være venner" opplegg, har ikke kontakt med noen av de idag.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det en litt normal måte å skilles på? Si at man vil ha kontakt, og så ender det alltid at man ikke har det.

Trur samtlige exer har vært av "vi må være venner" opplegg, har ikke kontakt med noen av de idag.

Ts her:

Jo det er jo vanlig og opplevd det før. Men han sa j" jeg vet at du ikke vil ha kontakt, men jeg vil veldig gjerne det.. Han hadde ikke behøvde å si noe i og med at han visste at jeg ikke ville ha noe kontakt etter bruddet...

Jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om at han er usikker på avgjørelsen sin, og ønsker å ha kontakt for å få bekreftet eller avkreftet det..

AnonymBruker
Skrevet

jeg og x-samboeren min er gode venner i dag, det har vi egentlig vært fra bruddet også..
Men vi var også mer venner enn kjærester når vi bodde sammen den siste tiden så det å ha en vennskaplig tone var veldig lett..

Min nye kjæreste stoler så pass på meg at han ikke legger seg i det, han liker det så klart ikke noe særlig men det går bra.
Vi er ikke den type venner at vi møtes for å feste, drikke kaffe eller går på besøk til hverrandre, men vi har en hund sammen som gjerne er litt hos han, og han har en leilighet som skal selges som jeg skal ha min del av..
(dette er en privat avtale mellom oss som er skriftlig så alt er i orden der)..

Så man kan være venner med x-en men ikke hvis man har følelser for han/hun, da blir det fort vanskelig..
Man vil nok få høre om diverse damer/menn x-en har møtt og da er det lurt å være ferdig med han/hun..

Anonymous poster hash: 6004b...85a
Skrevet

Ts her:

Jeg tok bort " in a relatinship" på Facebook og begynte å hylgrine.... Jeg kan ikke møte han. Jeg er helt knust, har bare ikke skjønt det helt selv enda.... Siste par med har vært en j..... Berg og dalbane og jeg trenger tid på å forstå at det er slutt.... Livet suger dere... Savner han så jeg holder på å miste forstanden.... Men jeg vet at tiden leger alle sår og at jeg forhåpentligvis møter en annen...og da vil jeg forstå at det var til det beste...håper jeg.. Og jeg håper han skjønner at han har gjort en permietabbe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...