AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Kom over denne siden på en blogg, og når jeg googlet så var det mye skryt der ute. Og det er gratis frakt. Men ville høre her inne først om noen har vært borti denne siden? Anonymous poster hash: e5c5a...1e1
Kosetiger Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har, både før jul og nå nylig Tipp topp, anbefaler.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har, både før jul og nå nylig Tipp topp, anbefaler. takk for svar? Hva kjøper du der da? Så jo sinnsykt billig ut ?Anonymous poster hash: e5c5a...1e1
Kosetiger Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Jeg kjøper neglestæsj. Typ rhinestones, glittertape, koster, blyant for å plukke rhinestones, perler... Alt av slikt er jeg veldig fornøyd med Denne er genial, den anbefaler jeg http://www.bornprettystore.com/super-matte-change-surface-glossy-nail-polish-p-3590.html
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Å. Den siden så helt fantastisk ut. Å jada, dette har jeg vært borti. Tapen er ekstra kjekk å ha hvis du skulle søle utenfor. Det er jo ekstremt vanskelig med den tapen, for den sitter dønn fast, men dæven som det virker for oss som liker den slags også. Anonymous poster hash: 9880c...e61
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg kjøper neglestæsj. Typ rhinestones, glittertape, koster, blyant for å plukke rhinestones, perler... Alt av slikt er jeg veldig fornøyd med Denne er genial, den anbefaler jeg http://www.bornprettystore.com/super-matte-change-surface-glossy-nail-polish-p-3590.html Takk skal du ha for svar Bare et lite spørsmål til, har du prøvd de stamping template'ene som de har der? Jeg har konad, og noen billig fra før av fra ebay. De billige fikk jeg ikke til å funke, så lurer på om jeg skal gidde bruke penger på disse eller om jeg skal kjøpe konad isteden for noen kroner mer .. Anonymous poster hash: e5c5a...1e1
Kosetiger Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Takk skal du ha for svar Bare et lite spørsmål til, har du prøvd de stamping template'ene som de har der?Jeg har konad, og noen billig fra før av fra ebay. De billige fikk jeg ikke til å funke, så lurer på om jeg skal gidde bruke penger på disse eller om jeg skal kjøpe konad isteden for noen kroner mer .. Anonymous poster hash: e5c5a...1e1 Bare hyggelig Nei du det har jeg ikke prøvd! Har kjøpt div stickers, entent som klistremerker eller som overføres med vann. Klistremerker har jeg ikke prøvd enda, men bør være enkelt og greit. Vannstickersene er fine, men de var litt vanskelige å få på. Jeg fant til slutt ut at det enkleste var å væte merket, pirke vannstickersen av med pinsett og legge på plass Ikke for mye vann, da sklei de av, ikke for lite, da festet de seg ikke.. Hehe Styr! Holder meg nok til perler og rhinestones
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå