sumo Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei En ting jeg lurer ganske mye på, men som jeg ikke kan finne så mye informasjon om. Kan P-piller og annen hormonell prevensjon forandre på hvor tiltrekkende man fremstår for det motsatte kjønn? Dvs hvis man feks finner en mann når man ikke bruker hormonell prevensjon og begynner på det i etterkant. kan hormonene da i verste fall påvirke kroppen så du ikke virker like tiltrekkende lenger? Håper det er noen som vet eller mener noe om dette.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har hørt eller lest at en kvinne fremstår som aller mest attraktiv når hun har eggløsning. Det har man jo ikke hele tiden uansett. Anonymous poster hash: 2bd24...2c6
Gjest Juggler Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Hei En ting jeg lurer ganske mye på, men som jeg ikke kan finne så mye informasjon om. Kan P-piller og annen hormonell prevensjon forandre på hvor tiltrekkende man fremstår for det motsatte kjønn? Dvs hvis man feks finner en mann når man ikke bruker hormonell prevensjon og begynner på det i etterkant. kan hormonene da i verste fall påvirke kroppen så du ikke virker like tiltrekkende lenger? Håper det er noen som vet eller mener noe om dette. Det er ikke slik at det vil være en natt og dag-forskjell, nei. Hvorfor spør du?
sumo Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2014 Med tanke på fermoner og slikt mener du? Jeg vet ikke helt hva feromoner annet enn at det har med lukt, men ja, det og alt annet hormonelt som kan påvirke måten man blir oppfattet på.
Gjest iGirl Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Jeg vet ikke helt hva feromoner annet enn at det har med lukt, men ja, det og alt annet hormonelt som kan påvirke måten man blir oppfattet på. Det er ikke forsket tilstrekkelig på dette emnet til at vi vet med sikkerhet, men mange tror og mener at menn tiltrekkes kvinner i større grad under eggløsning, enn ellers i syklusen pga fermoner - og kvinner som bruker hormonell prevensjon har som kjent ikke eggløsning. Endret 15. juni 2014 av iGirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå