AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Først litt bakhistorie. Da jeg gikk på ungdomsskolen så ble jeg mobbet veldig mye. For at jeg var nerd, litt overvektig, klærne mine, sminke, hår, egentlig alt mulig. Det var tre utrolig tunge år for meg, jeg hadde ingen venner fordi jeg akkurat hadde flyttet dit. Det var et par ganger hvor det var en gutt som gikk mellom meg og mobberene og sa de skulle slutte. Han var en stille gutt til vanlig som holdt seg til vennegjengen sin som var litt datanerder. De var verken populære eller upopulære, men det at han sto opp for meg er noe jeg aldri vil glemme og han satte jo ryktet sitt litt på spill og. Nå på lørdag møtte jeg denne gutten på en eksamensfest. Det viser seg at vi studerer i samme by og vi pratet en del sammen den kvelden. Utover kvelden begynte jeg å snakke om hvor takknemlig jeg var for det han hadde gjort for meg. Han sa at han skulle ønske han kunne gjort mer og syntes det var flott at ting hadde gått rette veien for meg. I løpet av kvelden klina vi litt og. Jeg ble utrolig sjarmert av han den kvelden og vil gjerne ta kontakt med han, men jeg er veldig usikker på om det jeg føler er ekte eller om det kun er fordi han var min white knight et par ganger. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 61e66...01f
Dricka Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Ingen har sagt dere trenger å bli kjærester. Kan dere ikke bli kjent og så heller ta dette senere? 1
Ferny Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er enig med den over. Hva du skal gjøre? Må du gjøre noe spesielt nå da. Må du vite nøyaktig hva du føler etter en kveld på byen? Ta deg tid til å bli kjent med han på nytt, så finner du ut om dere har kjemi.
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Er vel bare å få kontakt, så finner du vel ut om det du føler er ekte
Toxicwonderland Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Enig med de over. Du må jo bli kjent med fyren før du eventuelt begynner og planlegge følelser og forhold. Ikke hopp i det, for all del! Da ett skritt om gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå