Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så vanvittig verpesyk nå :fnise: Jeg er 21, kjæresten 26 og vi har vært sammen i snart to år. Jeg blir dødssjalu når jeg ser folk skriver på facebook, den ene etter den andre, at de er gravid.

Jeg vet jo at vi ikke er helt "der" på å få barn, både jobbmessig, økonomisk +, men jeg har blitt så betatt av alle de smårollingene rundt om kring.

Er det flere i samme båt, eller er jeg totalt tilbakestående? Jeg har jo aldri hatt et ønske om å bli ung mor heller :rodme:

Anonymous poster hash: d68f8...729
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har etter hvert fått en merkelig trang til å ville amme en egen baby noe jeg aldri hadde før. Har ingen barn selv men ønsker meg det i fremtiden.

Må bare si at dette med å være verpesyk går i perioder, hvis du fokuserer på noe annet, går det bort.

• Liker 1
Skrevet

Er i samme båt, men når jeg er i butikken og unger hyler og legger seg ned så roer det seg litt...helt til jeg ser en baby igjen😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme båt, men når jeg er i butikken og unger hyler og legger seg ned så roer det seg litt...helt til jeg ser en baby igjen

Haha, jeg jobber også i butikk, og tenker det samme. Men så tenker jeg: Åå, men det er jo verdt det :rodmer:

Skrevet

Haha, jeg jobber også i butikk, og tenker det samme. Men så tenker jeg: Åå, men det er jo verdt det :rodmer:

Jobber ikke i butikk, men er som regel der jeg ser unger, og jeg tenker heller "det kan vente litt til":p

Vi har vært sammen over to år men begge er (heldigvis) enige om at vi trenger vertfall to år til med bare oss to :)

Skrevet

Jeg går på p-stav, er også 21 og kjenner at lysten på barn har kommet. Eneste grunnen til at jeg ikke ønsker barn enda er fordi jeg ønsker høyere utdanning + at jeg vil være litt tynn før jeg blir feit igjen. (Har gått ned 12kg, og det jeg er ikke ferdig). Om tre år så er p-staven ute, jeg og forloveden min gifter oss også blir det barn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt verpesyk når jeg ser folk gå å trille på sommerdager, og ser så lykkelige ut :)

Anonymous poster hash: e7801...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...