Gå til innhold

Reise alene på festival (slottsfjell).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var egentlig tre venninner som skulle nedover, men nå måtte de to trekke seg, slik at det plutselig bare er jeg spm har mulighet til å dra dit. Merker at jeg har veldig lyst til å dra likevel, men problemet er jo at jeg da må dra helt alene.... Er litt usikker på om det er noen god ide.

Har gått masse rundt på festivaler alene tidligere og møtt nye, men alltid med "min" camp som base, der jeg kjente noen fra før.

Jeg har ikke noe annet valg enn campen (og jeg føler uansett det blir litt stusselig med hotell) og det er på en måte der skoen trykker når det gjelder å reise ned alene.

Bør jeg bare selge biletten min, eller skal jeg prøve å reise dit mutters alene? Er det noen andre her inne som har reist alene? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: 64b08...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på det som en mulighet til å møte nye mennesker, nye potensielle fantastiske venner :) Så spennende!

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om festivalen trenger noen frivillige til å jobbe der? Jeg tror det kunne vært lurt, for å bli kjent med folk. Selv har jeg arbeidet som frivillig på festivaler i utlandet, det var kjempestas. Noen få timer i billettkontrollen eller på andre poster, og så fikk man gratis makuponger (og inngangsbillett, men det har du jo allerede), men best av alt, blir du kjent med andre frivillige, som du kan henge med når dere ikke jobber. Det er i allefall en mulighet :)

Anonymous poster hash: ca409...db3
Skrevet

Støtter forslaget om å jobbe som frivillig. Gjorde det selv et år, og det virket som en veldig grei måte å bli kjent på.

Skal sies at Slottsfjell begynte å dele ut frivilligjobber 1. mars og alltid har mange søkere, så det spørs om det er så mye igjen nå.

Synes uansett du burde dra! :) I en sånn setting er det ikke vanskelig å komme i kontakt med folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...