Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tv2 har ikke tenkt å vise flere episoder og den siste episoden slutta med at foreldrene fikk telefon fra legen om at Mary var gravid. Noen som vet hva som skjer videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så langt de har kommet i USA. Helt annerledes enn de episodene som har vært sendt i Norge. Jeg har fulgt litt med, men synes de er så irriterende svart/hvit perfekte at det blir litt sånn nå og da.

Skrevet

iusa hr de kommet til serie 8/9 i norge tror jeg vi er på serie 4, Denne gravide(?) Mary er ikke med i serie lenger da så det er vanskelig å finne ut hva som har skjedd..

Skrevet

Siden hun tydeligvis ikke har noen barn så må det var ha endt i abort? Eller kanskje prøven viste feil?

Skrevet

men ettersom hun ikke er med i serien lenger i usa så kan det likegjerne hende at hun og en eventuell unge bor på andre siden av landet?

Skrevet

Jeg fant en annen side, der står det at hun var aldri gravid, istedet var det gjort en feil og det var istedet moren som var gravid med tvillinger (men de episodene hvor moren får tvillingene har jo vært sendt i Norge før, jeg husker jeg så dem for mange år siden).

Skrevet

Ja jeg husker et eller annet med noen tivllinger.. Så det var sånn det hang sammen...

Skrevet

Jepp, jeg søkte på "7th heaven mary pregnant" på Google og fikk opp en side med et kort sammendrag av alle episodene som er sendt.

Skrevet

er det reprisene de har sendt om dagene nå du prater om? så siste gangen var på fredag? syns de kunne sendt resten også.. serien er sikkert mye bedre nå når alle har blitt "store".. selv om den er altfor kvalmende perfekt.. jeg har ikke sett noen av de nye episodene, er så rart å se bilder av "lille" ruthie uten krøllene :P utrolig at de har holdt på i 8 år..

Skrevet

sto på hjemmesiden til tv2 at de ikke hadde tenkt å kjøpe resten av serien.. :cry:

Skrevet

Ja, det var rart å se henne så stor. Hadde vært morsomt å få et lite innblikk i de seneste episodene, når tre av dem er gift og alle er så store. Håper de har blitt mer "normale" også. Synes det er litt morsomt med (gode) serier som varer så lenge, hvis de beholder de samme skuespillerne da, artig å følge dem gjennom årene. Jeg liker f.eks. Eastenders godt, morsomt at noen av dem har vært med helt fra starten.

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Har sett litt på 7th Heaven i det siste og synes det er en utrolig søt tv-serie. Mer av den!!

Skrevet

Da de sendte den før, så fikk moren tvillinger, ja, det har vært sendt i Norge.

Gjest Catwoman
Skrevet

Moren hadde byttet om journalene til

Mary og moren, det var moren som var gravid og hun fikk tvillinger, to gutter. Det har vært sendt nyere episoder i Norge før, men jeg tror ikke de har sendt alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...