Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sykt desperat etter å få hjelp, men føler egentlig ikke at noen tar meg på alvor når jeg søker opp hjelp til dette. Så da prøver jeg å skrive noe her da.

Problemet mitt er vekta mi, jeg har i mange år, siden ungdomsskolen slitt med å kanskje være litt rundere enn de andre, samtidig som jeg er ganske lav. Jeg er 1.60 og veier 68-70 kg. ((18 år))

Jeg hadde en veldig tung periode, der jeg ble sittende mye inne og aldri var ute og etter det la jeg gjerne på meg 5 kg tenker jeg?

Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å få de vekk, jeg er litt usikker på hva jeg skal spise, og er utrolig umotivert til å orke å begynne med noe trening, i tillegg er jeg ganske redd for å gjøre noe feil når det kommer til det.

Men vil helst se forskjell litt fort, sånn at jeg ikke mister motet helt..

Jeg blir bare så utrolig fortvilt, kunne ønske de som "vil" hjelpe meg tok meg på alvor og så hvor ille det er, fordi jeg føler meg veeldig dårlig fordi at ting er sånn som de er nå..

vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive men ja

Anonymous poster hash: 81a8d...659
Videoannonse
Annonse
Skrevet

PM meg. Samme alder/høyde og har vært samme vekt som deg, ikke minst følt de følelsene jeg ser du skriver :) heldigvis har jeg fått kustus på vektnåla nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...