Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fredag fikk jeg besøk ganske sent av en gutt jeg har vært i prat med. Han hadde vært ute og kom seg desverre ikke hjem, så jeg sa han kunne sove her (vi hadde aldri møttes før, han spurte forsiktig men sa at han forstod hvis det ble for tidlig) men sa det gikk greit. Planen var at han skulle sove på eget rom, men orket ikke å re opp senga (ville egentlig at han skulle ligge ved siden av meg, IKKE for sex. Han sa han kunne re opp sengen og det gikk greit, men sa at han kunne ligge i samme seng og at det gikk greit). Føler jeg gjorde første tabbe allerede der. Vi pratet en del så sovnet vi. På morgenen tok han hånden rundt meg, og strøk meg. Førte til en del kryssing, og ble desverre litt tørrjokking. Men han sluttet etterhvert, (vet ikke om det er fordi ham ikke ville at ting skulle skje så tidlig?) jeg sa til ham etterpå at jeg følte det vi gjorde var litt dumt, da jeg ikke ville at det var sånn vi skulle bli kjent, og at han ikke skulle tro jeg var en sånn type jente (dette er jo noe alle jenter sier, men jeg mener det, og det sa jeg)

Han var veldig søt på morgenen og kysset, sa jeg var naturlig pen og ga meg en del komplimenter. Men han tok ikke kontakt dagen etter, vekslet noen småord på snapchat men det var alt. I dag har det heller ikke vært noe spesielt uten om litt snapchat. Jeg er frustrert. Jeg tror jeg er forelsket, men er redd han ikke føler det samme. Vi hadde det kjempe gøy sammen og lo mye..

Er det noen sjangs eller skal jeg la det gå?

Anonymous poster hash: 7a367...551

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke forelsket i en du har møtt 1 gang.

Anonymous poster hash: 56323...d2d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke opp til deg å avgjøre.

Dersom du ikke har svar på det jeg lurer på trenger du ikke kommentere.

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde gi det en sjanse. Selv om du ikke fikk så mye tilbakemelding dagen etter, så synes jeg ikke at du skal gi opp. Spør om han vil finne på noe, så ser du jo hvordan det utvikler seg.
Om han ikke vil, så er det ikke så vanskelig å finne på en unnskyldning. Og dette kommer du til å merke.

Anonymous poster hash: e207d...7bf
Skrevet

Vi hadde det kjempe gøy sammen og lo mye..

Er det noen sjangs eller skal jeg la det gå?

Du skriver at "Vi hadde det kjempegøy sammen og lo mye". Da har du sjans.

Skrevet

Det har jeg opplevd mange ganger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde gi det en sjanse. Selv om du ikke fikk så mye tilbakemelding dagen etter, så synes jeg ikke at du skal gi opp. Spør om han vil finne på noe, så ser du jo hvordan det utvikler seg.

Om han ikke vil, så er det ikke så vanskelig å finne på en unnskyldning. Og dette kommer du til å merke.

Anonymous poster hash: e207d...7bf

Tusen takk for svar. Jeg skal ta sjangsen, jeg blir gal over å tenke hva han mener. Er vel bedre å bare spørre om han vil finne på noe igjen, hvis han ikke vil så vet jeg det jo ihvertfall istedet for å gå rundt å tenke på det. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, føler meg som ei lita jente igjen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at "Vi hadde det kjempegøy sammen og lo mye". Da har du sjans.

Jeg håper det, han sa også at han likte enkelte ting ved hvordan jeg var. Vil ikke nevne her i tilfelle han plutselig lusker her inne og kjenner igjen situasjonen. Men det handler om hvordan jeg var, og at det er sjeldent han har møtt sånne jenter som meg. :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Spurte hva han drev med nå, han logget seg på face men logget av igjen uten å sjekke meldingen. Går jo fortsatt an å se meldingen uten at jeg får beskjed. Tviler på at han ikke har sett den. Blir så paranoid jeg, huff merkelig hvordan man blir når man liker en person. Redd han ikke føler det samme :-(

Ts

Skrevet

Spurte hva han drev med nå, han logget seg på face men logget av igjen uten å sjekke meldingen. Går jo fortsatt an å se meldingen uten at jeg får beskjed. Tviler på at han ikke har sett den. Blir så paranoid jeg, huff merkelig hvordan man blir når man liker en person. Redd han ikke føler det samme :-(

Ts

Er jo en sannsynlighet for at han ikke har sett meldingen :) hvem vet, kanskje du har fått svar i morgen? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Disney :rodmer:

Anonymous poster hash: ac86f...109

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at det er litt rart å sove over hos noen (og tørrjokke?) første gang du møter noen, særlig om dere virkelig ønsker å bli kjent med den andre. Sånn tørrjokking forbinder jeg egentlig med tenårene, jeg vet ikke hvor gamle dere er. :P

Det første jeg tenker er i hvert fall at han er "sånn passe" interessert, med tanke på kontakten i ettertid. Det er dumt å gi for lite motstand. Teit at det skal være sånn - men det ER faktisk sånn at man blir mer ettertraktet dersom man ikke gir for mye i starten. Prøv heller å holde litt igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er litt rart å sove over hos noen (og tørrjokke?) første gang du møter noen, særlig om dere virkelig ønsker å bli kjent med den andre. Sånn tørrjokking forbinder jeg egentlig med tenårene, jeg vet ikke hvor gamle dere er. :P

Det første jeg tenker er i hvert fall at han er "sånn passe" interessert, med tanke på kontakten i ettertid. Det er dumt å gi for lite motstand. Teit at det skal være sånn - men det ER faktisk sånn at man blir mer ettertraktet dersom man ikke gir for mye i starten. Prøv heller å holde litt igjen.

Vi er i 20 årene. Følte selv jeg gjorde en stor tabbe, og sa har spurt om vi skulle møtes igjen. Han sa han skulle sende meg en sms. sa rett ut at han ikke trengte om han ville, men han sa han ville sagt det dersom han ikke ønsket det. Han virker ikke like interesser som meg men sier det hadde vært hyggelig å møtes en dag, men han er mer fan av spontanmøter dvs ikke planlegging.

Begge bor Stavanger, men han er nyinflyttet. Så jeg sa vi kunne møtes torsdagen om han ville, (tenkte jeg kunne vise han rundt) men han sa han ikke var sikker på hva han skulle og at han kunne sende en sms. Føler han ikke er så interessert da egentlig.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare "tørrjokking". Er det å runke mannen uten suging?

Anonymous poster hash: 72d10...a72
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare "tørrjokking". Er det å runke mannen uten suging?

Anonymous poster hash: 72d10...a72

Han lå oppå meg og gnidde seg mot meg.

Ts

Skrevet

Det er jo egentlig ikke noe å "la gå" mtp at dette vare var en natt. La oss snu p synsvinkelen litt. Syns ikke du det er litt spesielt at en fyr ber om å få overnatte uten å ha møtt deg ansikt til ansikt før? Det er ganske tydelig at han kanskje håpet på å få seg noe.

Jeg syns ikke du trenger å slippe på han, men kanskje roe tankegangen din litt. Dere har møttes 1 gang, ta ting en dag av gangen. Ikke jag etter han og lag deg tanker om at han ikke er interessert og at du føler deg "brukt" eller noe slikt.

Om han tar kontakt etterhvert så vet du vel at han er interessert i noe, men hva vil du ikke kunne finne ut om du angriper fyren med masse needy meldinger og spml. ;)

Tror ikke du er needy, men prøver å gjøre et poeng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tull!! Det kan man bli, jo.

Anonymous poster hash: 424c1...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...