AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 I hodet mitt er jeg alltid penere i ansiktet, har lengre bein og fastere rumpe. I hodet mitt er jeg da altså ganske heit. Helt til jeg ser meg selv i speilet, og på bilder. Da raser liksom den illusjonen.. Kunne klart meg med den og kvittet meg med speil og bilder.. Jeg går ikke rundt å tror jeg er deilig. Men jeg oser av selvtillit, et kjempeblid og nesten svever hennigjennom og det tiltrekker folk. Hadde en venninne fortalt meg at jeg ikke ser så bra ut, og at jeg burde jekke ned nivået på hvem jeg ville sjekke opp, hadde jeg rett og slett dumpa henne. Anonymous poster hash: 8bb3a...9cc 3
GammelKaktus Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 I hodet mitt ser jeg ut som Jessica Alba og hadde noen sagt til meg at jeg så ut som en mops så hadde jeg byttet ut "venninna" mi med en puddel Neida, men det er ikke så langt i fra sannheten, jeg føler meg bedre på innsiden enn hvordan jeg ser ut på utsiden. Ikke at jeg ser skremmende ut altså Men jeg føler meg penere og tynnere inni meg enn hva bildet viser, men det kan jo være kameraet det er noe feil med, og at speilene mine har en produksjonsfeil 3
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 I hodet mitt ser jeg for meg selv med litt feil proporsjoner på overkropp og underkropp. Ikke spesielt fin hud og noen kilo for mye. Når jeg ser meg i speilet så ser jeg det stemmer!
^littletoomuch Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 I hodet mitt ser jeg ut som Jessica Alba og hadde noen sagt til meg at jeg så ut som en mops så hadde jeg byttet ut "venninna" mi med en puddel Neida, men det er ikke så langt i fra sannheten, jeg føler meg bedre på innsiden enn hvordan jeg ser ut på utsiden. Ikke at jeg ser skremmende ut altså Men jeg føler meg penere og tynnere inni meg enn hva bildet viser, men det kan jo være kameraet det er noe feil med, og at speilene mine har en produksjonsfeil samme her! Og det må jo "funke" for gutter faller for meg ganske så lett. MEN det er når de blir kjent med meg, sjelden før(tror jeg) Selvtillit funker 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 I dag sto jeg opp og uten å innbilte meg det flotteste håret. Det var en god start på dagen det! Har forresten unngått å se meg i speilet til nå. Aaah, disse deilige illustrasjoner! :-D TsAnonymous poster hash: 8bb3a...9cc
Ava Mae Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg går ikke rundt å tror jeg er deilig. Men jeg oser av selvtillit, et kjempeblid og nesten svever hennigjennom og det tiltrekker folk.Anonymous poster hash: 8bb3a...9cc Men nå er det jo også de menneskene som for mange fremstår som mest tiltrekkende, ikke nødvendigvis de som er billedskjønne, så good on you
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Men nå er det jo også de menneskene som for mange fremstår som mest tiltrekkende, ikke nødvendigvis de som er billedskjønne, så good on you Oh yeah! :-DAnonymous poster hash: 8bb3a...9cc
Commander Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 I hodet mitt er jeg alltid penere i ansiktet, har lengre bein og fastere rumpe. I hodet mitt er jeg da altså ganske heit. Helt til jeg ser meg selv i speilet, og på bilder. Da raser liksom den illusjonen.. Kunne klart meg med den og kvittet meg med speil og bilder.. Jeg går ikke rundt å tror jeg er deilig. Men jeg oser av selvtillit, et kjempeblid og nesten svever hennigjennom og det tiltrekker folk. Hadde en venninne fortalt meg at jeg ikke ser så bra ut, og at jeg burde jekke ned nivået på hvem jeg ville sjekke opp, hadde jeg rett og slett dumpa henne. Anonymous poster hash: 8bb3a...9cc Et vinnende vesen er utrolig viktig. Og sexy er ofte noe man er, ikke nødvendigvis ser ut. Utdannelse og dannelse gjør heller ingenting. Samtidig har TS et poeng i den a dre tråden. Om ei jente har sex med den hotteste gutten på festen betyr det IKKE alltid at han er interessert i noe mer. 20% av gutta "får" 80% av sexen men kan ikke være sammen med alle jentene. For å dra det i grøfta: Gene Simmons har hatt 3000 damer. Hvis alle disse damene går rundt og innbiller seg at de er superhotte og kan velge på øverste hylle siden de hadde sjangs på Gene!? Vel da kommer mange til å få mye sex og få/ingen forhold. Selvtillit er bra men bittelitt selvinnsikt er heller ikke dumt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Et vinnende vesen er utrolig viktig. Og sexy er ofte noe man er, ikke nødvendigvis ser ut. Utdannelse og dannelse gjør heller ingenting. Samtidig har TS et poeng i den a dre tråden. Om ei jente har sex med den hotteste gutten på festen betyr det IKKE alltid at han er interessert i noe mer. 20% av gutta "får" 80% av sexen men kan ikke være sammen med alle jentene. For å dra det i grøfta: Gene Simmons har hatt 3000 damer. Hvis alle disse damene går rundt og innbiller seg at de er superhotte og kan velge på øverste hylle siden de hadde sjangs på Gene!? Vel da kommer mange til å få mye sex og få/ingen forhold. Selvtillit er bra men bittelitt selvinnsikt er heller ikke dumt. Jeg ønsker da ikke å ha masse sex med masse Ken-dolls Ts TsAnonymous poster hash: 8bb3a...9cc
Commander Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Jeg ønsker da ikke å ha masse sex med masse Ken-dolls Ts TsAnonymous poster hash: 8bb3a...9cc Hehe nei. Men det kan bli noen ;-) Gutta er vel ikke bedre. Hvis man er vokst opp på PK hollywoodfilmer hvor den hotteste dama ikke vil ha de populære gutta men ser de indre verdier hos den snille og keitet gutten. Så går de rundt og tror at de vil få skolens hotteste dame tilslutt. I virkelighetens verden vil han bli friendzoned iløpet av 30 sek. Og oppleve at drømmedama(opphøyd på podie) suger runbrenneren på dass. Og ender opp som en bitterpikk på internett. Igjen selvinnsikt. Langt færre ville endt opp som bittre, enslige og barnløse om de realitetsorienterte seg.
Gjest Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Stor forskjell på å tro man er fin, føle seg bra og legge opp til en sexy fremtoning. Noe annet er om du prater om det hele tiden for å få bekreftelse, for så å sutre hvis ting ikke går din vei fordi du er så pen at du ikke burde ha problemer
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønte egentlig hva TS mente i den andre tråden jeg.. Hadde også syntes det var litt slitsomt om en venninne hadde mast veldig om hvor pen hun var og forklart all motgang med at folk var misunnelige eller truet. Jeg føler meg også pen og sexy, men jeg har jo full forståelse for at det ville blitt slitsomt for folk hvis jeg brukte det som argument for alt mulig rart og fokuserte på det hele tiden Så jeg tror ikke tråden handla om venninnas utseende i seg selv eller at man ikke skal synes man er pen, men at noen rett og slett har vrangforestillinger og lurer seg selv og dermed er vanskelige å forholde seg til. Minner meg litt om Samantha Brick, som var ute i hardt vær for et år siden: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html Hun ble også gjenstand for debatt her på KG, og den gangen var de fleste enige om at dama var spik spenna gæren: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=645369 Man kan jo si at skjønnhet er subjektivt så mye man vil, men når man leser Samantha Bricks "historie" og sammenligner den med hvordan hun faktisk ser ut, så tenker man jo at hun er på bærtur. Og det blir jo litt rart å skulle forholde seg til sånt for venner og bekjente. Anonymous poster hash: e8e97...dfe 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 I hodet mitt ser jeg ut som Jessica Alba og hadde noen sagt til meg at jeg så ut som en mops så hadde jeg byttet ut "venninna" mi med en puddel Neida, men det er ikke så langt i fra sannheten, jeg føler meg bedre på innsiden enn hvordan jeg ser ut på utsiden. Ikke at jeg ser skremmende ut altså Men jeg føler meg penere og tynnere inni meg enn hva bildet viser, men det kan jo være kameraet det er noe feil med, og at speilene mine har en produksjonsfeil Skjønnhet kommer innenfra vet du! Anonymous poster hash: d7768...f63
ransfelt are Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Da jeg var i 20-åra så jeg ut som Atle Skårdal. Nå ser Atle gammel og sliten ut - i motsetning til meg Vi er forresten omtrent like gamle. Jeg mistenker at synet mitt er i ferd med å svikte
Gjest RockOn Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har aldri vært noe spesielt og se på, helt normalt. Men enda klarer jeg å overvurdere meg selv i hodet kontra hva som faktisk er realiteten på bilder og i speil. Innimellom så blir jeg overrasket over hvor lite pen både ansikt og kropp er. Men på en måte så spiller det ingen rolle, for etter å ha vært syk og hatt en kropp som ikke fungerer og nå blitt frisk og alt fungerer fint, så er jeg faktisk ganske stolt av kroppen min. Den fungerer akkurat som den skal! Heldig er jeg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå