AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 hei! jeg har begynt å jogge nå, tre ganger i uka. har relativt dårlig kondis, men den blir bedre og bedre! har tenkt å begynne med styrke etter joggingen også, men jeg føler at å trene tre ganger i uka blir litt lite.. så jeg har lyst til å gjøre noe i "mellomtiden". f.eks. dra på fjelltur o.l. dessverre blir det litt vanskelig da jeg bor slik til at noe fjelltur kan jeg bare drømme om flere ganger i uken.. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre noen av de andre dagene der jeg ikke jogger? bare slik at jeg er litt i aktivitet hver dag. er så lite oppfinnsom, så vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 46dc8...2a2
wintergirl Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Dette er øvelser som får deg i form, belive me Jeg trener på et sted som heter fit for fight og disse øvelsene blir brukt omtrent hver gang. Burpees er en skikkelig oppvarming i seg selv som trener hele kroppen. Du kan også skaffe deg en ro maskin, den også trener hele kroppen og gir ikke belastningskader
MiniMjau Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Helt enig, kjør fx markløft, knebøy, burpees...Knallhardt, fordi en trener veldig mange muskler samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå