AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Nå shipper jo Sephora til Norge (!). Sitter og sikler på alt der inne, men lurer litt på hvor lang tid det tar fra pakken sendes til den er i Norge? Og om andre har eventuelle andre erfaringer med Sephora? Gjerne også merker som selges der som ikke er vanlige her hjemme, og som er bra.. Anonymous poster hash: b8730...436
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Har erfaringer med Sephoras eget merke-meget bra Anonymous poster hash: 7be61...16a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 ok, men fra nettbutikken? Anonymous poster hash: b8730...436
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Pakken kommer kjempe fort, de bruker DHL som fraktselskap. Tok 10 dager med meg tror jeg, om ikke mindre. Har god erfaring med Sephora, det er noen merker de ikke sender til Norge, men det er merker som vi får tak i sånn ellers enten i Norge eller Europa (NARS, bareMinerals, Urban Decay er noen av de litt mange merkene som ikke blir sendt). Make Up For Ever og Hourglass for eksempel blir sendt til Norge, det får vi jo ikke tak i ellers her i Europa. Man betaler både toll og moms vet utsjekking slik at man ikke må betale noen gebyrer når man får pakken. Med andre ord, når du har bestilt og betalt, så er det ikke noe mer å betale, pakken kommer på døra. Hourglass er et bra merke, har hørt mye om det. De har en primer (Mineral Veil) som tydeligvis skal være guddommelig. Blushene har også fått mye hype. Make Up For Ever har blant annet Aqua Brows som skal være veldig bra, også gode foundationer (Mat Velvet + og HD anbefales). Solpudderet deres er også veldig bra. Sephora sitt eget merke er også ganske bra. Anonymous poster hash: beee3...25b
Adhara Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har handlet litt hos Sephora. Det tar ca 7 dager før pakken kommer. Nå har det seg sånn at det er mange merker de ikke sender til Norge dessverre. Jeg har sendt mail og spurt om hvorfor men de visste ikke. Merkelig.. Men jeg har ihvertfall kjøpt sminke fra Tarte, Kat Von D, Marc Jacobs, Anastasia Beverly Hills og Too Faced. Er storfornøyd med alt sammen
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Takk Anonymous poster hash: b8730...436 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Hvor mye ble det i frakt? Anonymous poster hash: 8a27d...e4b
Adhara Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Hvor mye ble det i frakt? Anonymous poster hash: 8a27d...e4b Hvis man bestiller for over 750 kr så er det 100 kr i frakt. Husk på at man også må betale toll, dette blir regnet ut hos Sephora og du betaler tollen med en gang, så man har full kontroll Ingen skjulte gebyrer. Endret 17. oktober 2014 av irrlys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå