Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tilfeldig eller kan det stemme at saften Zeroh gjør meg sinnsykt sulten?

Jeg blir ikke sulten av vanlige suketter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det tilfeldig eller kan det stemme at saften Zeroh gjør meg sinnsykt sulten?

Jeg blir ikke sulten av vanlige suketter.

Jeg blir ikke sulten av den, men får fryktelig dårlig ånde...

Skrevet

usj da det hørtes ikke bra ut ..

Skrevet

Jeg googlet produktet nettopp, og jeg er genuint skeptisk til en vare som verken inneholder fett, karbohydrat eller protein, men likevel har 0,9 kcal pr desiliter :vetikke:

Skrevet

nå er den ganske konsentrert da, så en desiliter saft blir ti liter vanlig saft ....

Skrevet (endret)

nå er den ganske konsentrert da, så en desiliter saft blir ti liter vanlig saft ....

Men det oppgis aldri kalorier for ublandet vare og fett, karbo og protein for utblandet vare, eller omvendt, det er verdier for enten ublandet eller utblandet.

Endret av Pringle
Skrevet

Jeg googlet produktet nettopp, og jeg er genuint skeptisk til en vare som verken inneholder fett, karbohydrat eller protein, men likevel har 0,9 kcal pr desiliter :vetikke:

Det er vel fordi man ikke trenger å oppgi kalorifordeling når det er så lite. Antar det er sukkeralkolholer som gir den kalorien.

For øvrig har jeg såvidt smakt et glass, men merket ikke noe spesielt. Men jeg har merket tidligere at jeg kan spise litt mer når jeg drikker brus eller saft til maten, enten det er med eller uten sukker.

Skrevet

ehm, mente så klart EN liter vanlig saft ...

men sies det ikke at enkelte typer kunstig sukker har denne virkningen? altså at man blir mer sulten av det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som påstår det, men jeg har aldri opplevd det.

Anonymous poster hash: 0acb6...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...