strawberry Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg trenger en ny rettetang, siden den jeg har nå har blitt brukt i 8 (!) år, men jeg synes ikke den glatter så bra som de som blir brukt på frisørsalonger eller når jeg låner med andre. Jeg ønsker en som kan varmes opp til 230 grader, har lang ledning og koster under 7-800. Likte veldig godt en ghd jeg prøvde, da holdt håret seg faktisk glatt og fint hele kvelden! Men jeg synes ghd er for dyrt. Noen som har en å anbefale?
Thorn Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Er veldig fornøyd med Remington sine, selv har jeg Sleek & Curl som koster rundt 400 kroner. Merker ikke den store forskjellen på min og ghd, for å være ærlig. Men jeg har ganske enkelt hår når det gjelder glatting, da.
Silje96 Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Jeg vant faktisk en rettetang fra Rema 1000 en gang som har merket: Kimsei. Denne er veldig bra, varmer fort, går høyt opp i grader og er rett og slett BRA! Prisen var faktisk kun 200-300 kr, så det var et røverkjøp! Sjekk det gjerne ut.
gohege Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er veldig glad i min flash iron fra HH simonsen
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg trenger en ny rettetang, siden den jeg har nå har blitt brukt i 8 (!) år, men jeg synes ikke den glatter så bra som de som blir brukt på frisørsalonger eller når jeg låner med andre. Jeg ønsker en som kan varmes opp til 230 grader, har lang ledning og koster under 7-800. Likte veldig godt en ghd jeg prøvde, da holdt håret seg faktisk glatt og fint hele kvelden! Men jeg synes ghd er for dyrt. Noen som har en å anbefale? Selv om GHD er relativt dyrt for en rettetang, så ville jeg anbefalt den. Jeg fikk min GHD rettetang for 5-6 år siden, og jeg er like fornøyd med den nå i dag som jeg var når jeg fikk den!
strawberry Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2014 Er veldig fornøyd med Remington sine, selv har jeg Sleek & Curl som koster rundt 400 kroner. Merker ikke den store forskjellen på min og ghd, for å være ærlig. Men jeg har ganske enkelt hår når det gjelder glatting, da. Jeg endte faktisk opp med å kjøpe den i dag! Spent på å prøve den ut nå :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå