AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 7 mnd nå. Forholdet har så langt vært preget av sjalusi(mest fra min side) usikkerhet, brudd, turbulens, intensitet og krangling. Han har ljugd til meg, gått bak ryggen min og unnlatt å fortelle meg ting som jeg absolutt har rett til å vite. Han skal alltid vise at det er han som har mest makt. Han har gjort det slutt to ganger, og jeg har tatt han tilbake begge gangene da han forstod at det var en feil. Jeg elsker denne gutten over alt på jord, og han er virkelig spesiell på tross av sine negative sider. Jeg kan ikke forestille meg i min fjerneste fantasi at jeg kan elske noen på samme måte som jeg elsker han. Vi har noe spesielt, som jeg bare ikke klarer å gi slipp på. Jeg har vært vanskelig å takle, men han har gjort så mange feil som har såret meg ekstremt. Han er en gutt som er veldig glad i jenter, og jeg er så redd han skal være utro eller gi meg enda en grunn til å tvile på han nå. Leser daglig her inne på kg om så mange som har vært utro, og blir så usikker av det. Vi er i tenårene begge to. Kunne skrevet en hel bok om dette for å prøve å få dere til å forstå. Jeg har tenkt tanken om å gjøre det slutt mange ganger, men har alltid kommet frem til at jeg ikke klarer en hverdag uten han. Hva kan JEG gjøre for at vi skal få det bedre i forholdet? Hvordan kan jeg legge fra meg usikkerheten og sjalusien? Trenger sårt råd fra dere.. Klem fra meg..Anonymous poster hash: 5dc3c...037
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hei Skjønner godt du er usikker når du han har gått bak ryggen din, løyet til deg og slått opp med deg før. Sa han noe om grunnen til hvorfor han slo opp? Og hva han har løyet om? Jeg skjønner at du elsker han, for du "blokkerer" nok ute det negative du opplever med han? Det gjorde ihvertfall jeg med min eks. Jeg trodde ikke at jeg kunne leve uten han, men etter mange mnd har jeg innsett at han var ikke så snill mot meg, og jeg begynner å miste følelser for han nå. Jeg vil si til deg at du fortjener en som du kan være trygg på, stole på og er trofast. Du vil nok ikke leve resten av livet i usikkerhet. Du bør snakke med han om dette, og forhåpentligvis vil han forstå og forsikre deg om at det er bare deg han vil ha Blir han sint på deg og begynner å krangle så tror jeg ikke han er så bra for deg dessverre... Klem til deg Anonymous poster hash: a7588...ee1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Hei Skjønner godt du er usikker når du han har gått bak ryggen din, løyet til deg og slått opp med deg før. Sa han noe om grunnen til hvorfor han slo opp? Og hva han har løyet om? Jeg skjønner at du elsker han, for du "blokkerer" nok ute det negative du opplever med han? Det gjorde ihvertfall jeg med min eks. Jeg trodde ikke at jeg kunne leve uten han, men etter mange mnd har jeg innsett at han var ikke så snill mot meg, og jeg begynner å miste følelser for han nå. Jeg vil si til deg at du fortjener en som du kan være trygg på, stole på og er trofast. Du vil nok ikke leve resten av livet i usikkerhet. Du bør snakke med han om dette, og forhåpentligvis vil han forstå og forsikre deg om at det er bare deg han vil ha Blir han sint på deg og begynner å krangle så tror jeg ikke han er så bra for deg dessverre... Klem til deg Anonymous poster hash: a7588...ee1 Tuusen takk for svar! Godt å høre fra noen som forstår.. Det var mye tull rundt det, men det var mye krangling, han skulle være russ, og det virket som om det var en annen jente/jenter inne i bildet. Alt han har løyet om har omhandlet andre jenter egentlig.. Også har det vært ett tilfelle da jeg var bortreist at han løy om at han var på fest. Ja det er akkurat det jeg gjør! Men jeg er en veldig løsningsorientert person og mener at hvis man elsker en person nok så kan man finne ut av det meste.. Men finnes jo grenser for hvor mye mer jeg orker også med tanke på hvor mye som har vært. Vil at han i det minste skal skjønne at jeg gjør alt for at det skal funke. Jeg er ikke en person som gir opp rett og slett. Har prøvd å ta det opp litt forsiktig, men har vært i litt uheldige situasjoner dessverre.. I krangler og slikt. Det jeg får til svar da er at jeg sier alt er hans skyld og at han mener jeg forventer at han skal dra hele forholdet siden han har gjort sine feil.. Klem til deg også!! :-) TsAnonymous poster hash: 5dc3c...037
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Bare hyggelig Skjønner, det kan fort bli krangler hvis det er andre jenter i bildet. Men fikk du det bekrefta at det ikke skjedde noe? Kanskje han bare er gode venner med de Det er flott at du vil få forholdet til å funke! Men bare ikke bli utslitt av det. Han må jobbe han også. Er han ikke villig til å jobbe for det, så er han ikke den rette... Anonymous poster hash: a7588...ee1
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 han lyver for deg? Er det rart du er sjalu da?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Kjære TS, jeg har vært i nesten samme båten. jeg var også sammen med en fyr som det var turbulent med, og det ble slutt etter et par måneder. men så prøvde igjen. Helt fra begynelsen løy han mye, og begge slet med sjalusi. min erfaring er at det ikke kommer til å bli bedre. uansett så er tilliten på mange måter brutt, og da er det hele ganske håpløst. du skriver at du helst ikke vil gjøre det slutt, men helt ærlig så tror jeg det vil være det beste. jeg vet det er vondt, men det som kommer til å gjøre mer vondt er å ha en kjæreste som ikke gir deg tryggheten du vil ha. og den tryggheten vil du mest sannsynlig trenge for å slappe av litt mer og legge fra deg usikkerheten. jeg holdt ut med mitt forhold i to år, det var alt for lenge. nå i ettertid ser jeg at jeg skulle gjort det slutt med en gang jeg ble usikker. Anonymous poster hash: d9453...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå