Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjeelp! Skal møte en jeg har møtt på internett for første gang!

Vi møttes for noen uker siden på nett, og har siden da snakket så og si hver dag på skype (skrevet til hverandre og hatt på kameraet, men ikke snakket høyt hvis dere skjønner). Jeg har vært singel i 3 år, og prøvd å finne lykken på nett lenge, men aldri funnet noen som har fanget interessen min på den måten som denne fyren har!

Skal møte han om ca. 2 uker (får ikke gjort det før pga jobb). Jeg har høye forventninger og føler at dette er mr. right!

Men jeg er selvfølgelig redd for at alt skal bli annerledes når vi møtes, og at det ikke fungerer likevel.. Så det jeg lurer på er om andre har vært i samme situasjon som meg, og hvordan møtet gikk? Var det full klaff, eller var det ingen kjemi i det hele tatt? Vil høre både positive og negative opplevelser :)

Jente23

Anonymous poster hash: 54013...548
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en i 3 år nå. :fnise: Var absolutt bare vennskap gjennom nettet, så utvikla det seg og nå har vi avtalt å møtes. Har snakka mye i telefon, snappa, hatt på cam, skypa osv. :) Sender melding daglig.

Føler at dette også er mr.right! Er avstand Bergen - Trondheim ca, så det blir bra. :) Han kommer hit i midten av juli. Endelig. :blomst:

Håper på full klaff.

Anonymous poster hash: e6008...190
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en i 3 år nå. :fnise: Var absolutt bare vennskap gjennom nettet, så utvikla det seg og nå har vi avtalt å møtes. Har snakka mye i telefon, snappa, hatt på cam, skypa osv. :) Sender melding daglig.

Føler at dette også er mr.right! Er avstand Bergen - Trondheim ca, så det blir bra. :) Han kommer hit i midten av juli. Endelig. :blomst:

Håper på full klaff.

Så hyggelig at det er flere enn meg! Fortell gjerne hvordan det gikk, så skal jeg fortelle også! Gleder meg sånn til å møte han!

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig at det er flere enn meg! Fortell gjerne hvordan det gikk, så skal jeg fortelle også! Gleder meg sånn til å møte han!

Det skal jeg gjøre! :) Hvor lang er avstanden mellom dere? Og hvor gamle er dere? Vi er 21.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge 23 :) Ja, vi bor på hver vår side av landet desverre. :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en fyr som jeg ble kjent med gjennom felles interesser over Facebook og Skype i fire måneder før en anledning dukket opp og vi fikk sjansen til å treffe hverandre (vi bodde på to ulike sider av landet, men fikk mulighet til å treffes da han dro til Oslo, som ikke er langt unna der jeg bodde). Vi kunne like så godt ha kjent hverandre hele livet - det kunne ikke ha gått bedre! Vi har vært sammen i halvannet år nå, jeg flyttet til hans by, og vi har det fantastisk sammen.

Jeg tror imidlertid hvor utadvendt man er kan spille inn en del, da. Jeg ble kjent med en fyr på nett et par år før jeg ble kjent med min nåværende kjæreste, og da vi møttes etter å ha snakket et par ganger (han bodde bare 15 minutter fra meg), var han en helt annen person. Snakket med noen andre i mobilen da jeg kom gående mot ham og fortsatte samtalen leeenge etter, og fortsatte å delvis ignorere meg gjennom hele første date. Tror han var litt usikker på situasjonen. Vi ble allikevel etter hvert sammen - vi hadde jo mye til felles og snakket godt sammen, i hvert fall over chat - men han fortsatte å være ukomfortabel hver gang vi møttes, så vi gikk til slutt fra hverandre.

Anonymous poster hash: d8598...a71
AnonymBruker
Skrevet

Koselig å se at noen har klaffa :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd både og. Noen ganger har det vært en fin klaff og andre ganger har jeg tenkt nei eller takk. Har vel bare vært forelsket i 1 i forkant av treffene, og der ble det forhold ut av det :)

Anonymous poster hash: 7d434...bb4
Skrevet

Har opplevd full klaff og fullstendig kræsj :nigo:

Traff samboeren min på nett, det var et helt greit første møte(han va litt sjenert), og så var alt fantastisk deretter. Nå eier vi leilighet sammen, snakker om bryllup og baby. Livet er fantastisk! ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig å høre om positive historier! Håper det er match for oss også! Og at han ikke bare er ute etter sex :( Men det virker absolutt ikke sånn, men man vet jo aldri :) Blir spennende!

Skrevet

Jeg har også møtt kjæresten min over nettet. Vi snakket bare sammen over melding i 6 dager før vi møttes men rakk å få store forhåpninger, å heldigvis ble det full klaff og vi ble kjærester! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...