AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Typen har bursdag, på veggen min kommer de som sender hilsener opp, men ei som sendte kommer ikke opp på min vegge, men vises på hans når jeg ser på profilen hans. Hva kan være grunnen til dette? Kan han ha skjult henne for meg? Jeg vet jo de er FBvenner Anonymous poster hash: 7fc66...f73
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Kan være hun som har skjult seg, slik at bare hennes venner ser hva hun skriver på andres vegger. Anonymous poster hash: 30284...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Kan være hun som har skjult seg, slik at bare hennes venner ser hva hun skriver på andres vegger. Anonymous poster hash: 30284...2d5 Ok, syntes det var litt rart ja, høres logisk ut det du skriver Anonymous poster hash: 7fc66...f73
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Kan være hun som har skjult seg, slik at bare hennes venner ser hva hun skriver på andres vegger. Anonymous poster hash: 30284...2d5 Det er det ikke hun som bestemmer. Alt man skriver på andres vegger er det den som eier veggen som rår over. Men du ts, det er jo bare et utvalg som kommer opp på din home-side, så det er nok bare tilfeldig at du ikke ser alle hilsnene der:) Anonymous poster hash: 07fad...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Det er det ikke hun som bestemmer. Alt man skriver på andres vegger er det den som eier veggen som rår over. Men du ts, det er jo bare et utvalg som kommer opp på din home-side, så det er nok bare tilfeldig at du ikke ser alle hilsnene der:) Anonymous poster hash: 07fad...1c8 Litt rart da at det er bare hun som ikke vises, hun sendte han et hjerte etter bursdaghilsenen, mulig han da skjulte den for meg, hvis det går an, for å slippe "bråk" hehe Anonymous poster hash: 7fc66...f73
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Da gjorde han en dårlig jobb å burde jo skjult den helt Det er nok tilfeldig. Hva med å spørre tilfeldig hvem hun er siden hun skrev hjerte? Merker du det om det var noe han skjulte Anonymous poster hash: 4a6ff...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå