AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har kjent en gutt i ca. 2 år. Vi har bare jobbet sammen og har kun vært sammen når vi har jobbet likt, noe som egentlig har vært sjeldent. Men den siste perioden har vi så og si jobbet nesten hver dag sammen, og det er tydlig at vi har fått bedre kjemi. Det virker som han flørter, men noen gutter er jo sånne som bare småflørter med alle. Nå reiser jeg vekk en liten periode, og han sendte melding dagen etter vi siste gang jobbet sammen før jeg skulle dra. Han sa vi måtte finne på noe når jeg kom hjem. Det virket på han som han egentlig var veldig keen på det, men det er litt vanskelig å forstå om han kanskje er interessert eller bare ser på oss som et vennskap. Det virker også som han har hintet før om vi skal finne på noe, ved å feks forslå felles interesser som han skal på. Jeg har aldri spurt om å være med, da jeg ikke vil være påtrengene dersom han egentlig skulle med andre. Hva tror dere? Er det noe sjans her? Det hadde jo vært litt kjekt med en liten sommerromanse! Når det gjelder jobben, så er det ikke en type jobb som gjør det vanskelig dersom man er sammen, flørter litt ol. Anonymous poster hash: 0fe45...4b2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 ingen? Anonymous poster hash: 0fe45...4b2
Cascade Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Du er single? Er jo ganske tydeligt han har lyst å være sammen med deg er det ikke?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Det er bare å takke ja og finne på noe sammen, så tar dere det derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå