Gå til innhold

Kan noen anbefale en enkel skriver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger en ny skriver, men jeg skjønner ikke forskjellene (annet enn at jeg ser store prisforskjeller). Hva må man tenke på når man kjøper skriver?

Jeg skriver ut kanskje ti sider i måneden. Et par bilder i dårlig kvalitet hist og her, ellers fremkaller jeg stort sett bildene i fotobutikk. Jeg må ha scanner, det er den jeg bruker mest. Vil gjerne ha mulighet til å skrive ut uten kabel, men det er ikke et must. Må skrive ut i farger. Behøver ikke skjerm eller fjerkontroll.

Jeg har ingen plass- eller strømbegrensninger, men jeg kan ikke bruke mer enn 800 kr på skriveren.

Til nå har jeg hatt en gammel HP-koloss, og den har jeg hatt i snart ti år. Holder alle HP-skrivere like lenge?

Kan noen anbefale meg en skriver utifra dette?

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: e7b50...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler HP Deskjet 3055A. Veldig rimelig av pris, men veldig funksjonell og jeg er veldig fornøyd med den. Ikke at jeg har veldig mye erfaring med skrivere da dette er min første, men denne funker helt greit etter mine behov og jeg skriver også ut kanskje 10 sider i måneden da jeg er student. Den har scanner, er fargeskriver og kan skrive ut trådløst :-) Kjøpte den på Elkjøp eller Expert tror jeg. Lykke til!

Skrevet

Beklager men så ikke før nå at denne tydeligvis er utgått, da jeg sjekket litt rundt på nettet. Men de fleste HP og Dell-skrivere er vel ganske bra og du kan få en god skriver til en veldig grei pris. Hør med de som jobber på slike butikker og de kan sikkert anbefale deg noe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært innom Expert og Elkjøp og spurt om hjelp, men begge steder prøvde de bare å selge meg en kontor-skriver og det har jeg ikke bruk for.

Skrevet

Hei, jeg trenger en ny skriver, men jeg skjønner ikke forskjellene (annet enn at jeg ser store prisforskjeller). Hva må man tenke på når man kjøper skriver?

Jeg skriver ut kanskje ti sider i måneden. Et par bilder i dårlig kvalitet hist og her, ellers fremkaller jeg stort sett bildene i fotobutikk. Jeg må ha scanner, det er den jeg bruker mest. Vil gjerne ha mulighet til å skrive ut uten kabel, men det er ikke et must. Må skrive ut i farger. Behøver ikke skjerm eller fjerkontroll.

Jeg har ingen plass- eller strømbegrensninger, men jeg kan ikke bruke mer enn 800 kr på skriveren.

Til nå har jeg hatt en gammel HP-koloss, og den har jeg hatt i snart ti år. Holder alle HP-skrivere like lenge?

Kan noen anbefale meg en skriver utifra dette?

På forhånd takk!

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor?

Fordi jeg noen ganger må skrive ut diagrammer hvor man må se fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...