Gå til innhold

Cliniderm light matifying sun face gel cream spf 25 - gir den kviser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd denne: http://www.aconordic.no/products/5261/22430/22187/19228/cliniderm-light-_-matifying-sun-face-gel-cream-spf-25.aspx

Hvilke erfaringer har dere i forhold til å få kviser med denne kremen? Den markedsføres jo med at den ikke tetter porer, men jeg ser at myristyl myristate er ingrediens nummer 10. Er den likevel trygg siden ingrediensen er såpass langt ned på lista? Og passer denne kremen for sensitiv hud?

Anonymous poster hash: 454bf...005
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svarte omtrent det samme i en lignende tråd for en stund siden: jeg har normal hud som lett blir fuktfattig, og som lett får kviser hvis det er for mye fett i kremene. Jeg bruker akkurat denne Cliniderm-solkremen fordi den er en av svært få som IKKE gir meg kviser. Jeg velger vanligvis produkter for sensitiv hud fordi jeg reagerer så fryktelig på sulfater og en del parfyme, men jeg er ikke veldig sensitiv. Tør ikke si noe om den passer for det, men det går kanskje an å prøve nær hårfestet så et eventuelt utbrudd lar seg skjule?

Anonymous poster hash: 0c9d5...ff6
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Det høres jo lovende ut! Fungerer den bra, dvs. at du blir ikke brent? Og synes du solkremen er uttørrende? Jeg har så problemer med at solkremer er uttørrende, og det er jo ikke bra for min fuktfattige hud.

Anonymous poster hash: 454bf...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...