Gå til innhold

Skulle si ifra til typen om dette, så gikk det slik! Hjelp meg, må vekk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa at jeg hadde sett han lagre noen bilder på FB av noen jenter, og ville si til han at det var litt sårende, fordi da føler jeg meg usikker, og begynner å lure... Jeg tenkte han kanskje ville forstå dette, og også ta det litt rolig siden jeg tok det opp på en rolig måte, men nei

Han ristet tak i meg, dyttet meg ned i gulvet, så roper han "DU SKJØNNER KANSKJE IKKE AT DET ER DEG JEG VIL HA`?" , det gjorde såpass vondt, at jeg kjente meg både redd og kjempe lei meg på samme tid, noe som gjorde at jeg kjente noen tårer som rant nedover kinnet.

Når han ser det, spytter han på meg og sier "Ditt jævla NEK!"

Jeg blir i sjokk. Hva gjør jeg nå? er det eneste jeg får tenkt gjennom hodet.
Jeg begynner å unnskylde meg for å ha sagt ifra angående bildene, at det var dumt av meg, jeg ble helt desperat på å gjøre det bra igjen, men det virket ikke.

I en times tid sitter han bare å prater dritt til meg. Truer meg også med at han kanskje burde være utro, kanskje han burde være det siden jeg har problemer med bildene han har lagret...

Det ender opp med at jeg går å dusjer, mens jeg hører han sitter å snakker med seg selv om hvor "jævlig bra han har det", ironisk, og jeg sitter i dusjen å gråter stille....

Jeg prøver å roe meg, fordi jeg blir redd han plutselig kan komme inn på badet å se meg slik, da vil han jo bli enda mer sint tenker jeg.... Jeg blir sittende, å skjelver, klarer ikke få en eneste tanke i hodet om hva jeg skal gjøre

Han kommer inn på badet etter en halvtimes tid, og sier "Du må forstå meg. Vil du i det hele tatt at dette forholdet skal fungere?".. Jeg nikker, jeg skjelver inni meg, fordi han tar av seg klærne.. Han har sex med meg, og jeg prøver bare å unngå å brekke meg mens dette skjer,

Han går ut av badet, å nå er han ute.....

Dere på forumet, Hjelp meg! Hva gjør jeg!! Hvor skal jeg gå? Hvem skal jeg snakke med?? :(

Anonymous poster hash: 4c2e7...84e
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oj! Stor klem! Dette skal du IKKE finne deg i! Du er verdt mye mer. Ikke lag et liv med denne mannen.

Endret av Pysa
  • Liker 16
Skrevet

du går ut, tar kontakt med noen du stoler på, å ser deg ikke tilbake!

• Liker 25
Skrevet

Du skjønner vel selv at du må bort fra denne typen??

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"Han har sex med meg?"

Anonymous poster hash: da5c9...373
  • Liker 1
Skrevet

Det er overfall,det at han dytter deg i gulvet. Kom deg ut av huset ASAP,gå til en venninne eller familie og anmeld fyren.

:hug: Bare kom deg vekk med en gang så fikser du alt etterpå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jente! Det her er alvorlig!

Ikke la han kontrollere deg på den måten. Dette er starten på et veldig usunt forhold - med mindre du gjør noe med det så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 16b97...027
  • Liker 6
Skrevet

Kjære deg! Hvor bor du? Du må bare få med deg det viktigste å få deg til nærmeste krisesenter eller legevakt!!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg vekk så fort som mulig, ja!

Anonymous poster hash: fcd7c...b28

• Liker 3
Skrevet

Kom deg vekk, dette er IKKE en mann du skal leve med! Går du ikke nå, kommer du til å angre bittert!

Men ring noen du stoler på, i tilfelle han klikker og blir mer voldelig! Pakk mens han ikke er hjemme og dra, så ringer du han istedet. Når han reagerer SÅ drøyt på en så liten ting, da er han skummel!

Ikke sitt alene med dette, dra til noen!

For guds skyld, du må IKKE finne på å feie dette under teppet, da ødelegger du livet ditt!

• Liker 11
Skrevet

Fy faen! Pakk med deg det aller viktigste, dra til venner eller familie, evt. et krisesenter hvis du ikke har noen andre å dra til. Få hjelp av noen andre (gjerne menn) til å hente resten av tingene dine, og aldri snakk med ham igjen. Og ikke minst så bør du anmelde ham!

• Liker 5
Skrevet

Kom deg vekk fra han, ingen fortjener å være i ett forhold som det du er i!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo syk i hodet.

Anonymous poster hash: a10c5...e75
  • Liker 2
Skrevet

Kom deg vekk, han skal ikke behandle deg slik.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Med en gang du gir han en ny sjangse har du tapt! Du må være sterk nå og komme deg bort

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Run, Yasmine! Run like the wind!!!

Anonymous poster hash: f2573...e56

• Liker 5
Skrevet

Støtter alle her som sier at du må komme deg vekk fra han her. Hans reaksjon var en voldsom overreaksjon på det du spurte om og absolutt ikke akseptabelt!

Kontakt noen som kan være med deg, du bør ikke være alene nå etter å ha opplevd noe slikt! :hug:

• Liker 3
Skrevet

Kom deg vekk med en gang. Pakk tingene dine og dra til familie, og se aldri tilbake!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo et klassisk eksempel på underkuet dame som blir mishandlet av mannen. Nesten så klassisk at jeg lurer på om det er trolling.

Anonymous poster hash: ec298...72c
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pakk en bag med det du trenger for å være borte et par dager, ring en person du stoler på som kan komme å hente deg så fort som mulig. Har du ingen i nærheten som du stoler på, så ringer du nærmeste krisesenter. Når du er trygt plassert et annet sted, begynner du å legge en plan for å hente resten av tingene dine og å komme deg bort for godt. Unngå helst å møte opp selv for å hente tingene dine, men møt i alle fall ikke opp alene. Betro deg til noen du kjenner om dette, slik at du har noen å snakke til dersom han tar kontakt osv., slik at du slipper å føle seg så alene og "fanget" i situasjonen.

Anonymous poster hash: 58fb6...d6e
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...