Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva går samtaleemnene i? Blir det mye tørrprat og stillhet, eller drar dere igang gode og dype samtaler?

Her må jeg dra ordene ut av han. Og nå har vi vært musestille i én time på hver vår kant her hjemme.

Anonymous poster hash: fb2f4...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prater og diskuterer om alt mellom himmel og jord egentlig. Det går i alt fra politikk til tv-serier. Vi har veldig like interesser, så det går mye i våre felles interesser. Han liker å skravle, så det er heldigvis ikke vanskelig å holde en samtale gående. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Samme her, prater vel egentlig om det meste. Alt fra venner, ting som skjer eller har skjedd, serier, filmer, hva vi vil gjøre, spiller på xbox'en og snakker om det, og mye tull og vas.

Søstra mi er også sammen med en som høres ut som din. Hun elsker å skravle, han vil helst sitte stille foran dataen. Er det ikke slitsomt å være med man må dra samtaler ut av?

Gjest New_Girl
Skrevet

Prater om alt mulig. Aldri følt at vi har gått tom for samtaleemner. Men vi trenger ikke prate hele tiden. Innimellom sitter vi og puslete med hvert vårt og da kan det være stille veldig lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Prater om alt mellom himmel og jord her og egentlig. Har vært sammen i ganske mange år nå, men går ikke to for samtalemner. Samtidig så har vi ingen problemer med å sitte hver for oss i flere timer uten å snakke heller. KAn være digg det og!

Anonymous poster hash: c5800...b3b
Skrevet

Prater om alt mellom himmel og jord her og egentlig. Har vært sammen i ganske mange år nå, men går ikke to for samtalemner. Samtidig så har vi ingen problemer med å sitte hver for oss i flere timer uten å snakke heller. KAn være digg det og!

Anonymous poster hash: c5800...b3b

Slik har vi det og.

:)

Skrevet

Stort sett prater vi om spill, TV/film, politikk, barn/kjæledyr/husarbeid, ting vi leser på facebook. Men vi kan godt sitte en time eller to uten å si et ord til hverandre, det er da bare koselig det!

Skrevet

Vi prater om alt mulig rart, og vi greier å sitte hver for oss i flere timer uten at noen sier et pip til hverandre. :laugh:

Gjest Evans
Skrevet

Som andre nevner her, snakker vi mellom alt mellom himmel og jord. Men i hverdagen blir det jo fort også mye hverdagsprat og prat om jobb. Vi prøver å være flinke til å sette av litt tid hvor det bare er oss, uten tv/mobiler så vi kan snakke og kose oss sammen bare vi.

AnonymBruker
Skrevet

Om hvordan dagen har vært på jobb, ting vi har lest i nyhetene eller på Reddit, om barnet vårt, hva som skjer i livene til venner/familie, bryllupsplanlegging, om fotografering, politikk, TV-serier, filmer, oppskrifter vi vil prøve, steder vi vil reise til, om hvordan uka skal legges opp (hvem skal kjøre svigers til flyplassen, hvem skal ta den ukentlige mathandlingen, hvem skal vaske/rydde hva, hvem skal ta med barnet til kontroll på helsestasjonen osv). Snakker om alt, og går aldri tom for tema. Men vi kan være stille i laaange perioder der vi pusler med hvert vårt.

Anonymous poster hash: 9e39f...a1e

Skrevet

Vi diskuterer endel, ganske intenst når vi først gjør det og kan være rolige og ikke snakke til hverandre i mange timer også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser tidvis par på ferie som sitter å spiser på restaurant uten å si noe. De bare sitter der. Og jeg er så redd for å bli sånn. Sånn at man ikke har noe å snakke om når man har vært sammen i noen år og plutselig er sammen hele døgnet på ferie.

Anonymous poster hash: 4f755...88b

AnonymBruker
Skrevet

Det blir kun praktiske ting. Ellers så orker jeg ikke snakke med henne så mye. Vi har svært lite å prate om siden hun har helt andre interesser enn meg. Skulle ønske jeg hadde en samboer som jeg kunne prate jobb med.

Anonymous poster hash: 01a75...8db
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser tidvis par på ferie som sitter å spiser på restaurant uten å si noe. De bare sitter der. Og jeg er så redd for å bli sånn. Sånn at man ikke har noe å snakke om når man har vært sammen i noen år og plutselig er sammen hele døgnet på ferie.

Jeg og samboer er sånn, men vi er såpass lure at vi ikke drar på ferie i lag. På hverdager sitter vi med vær vår Ipad og leser under middager.

Skrevet

Vi snakker om bæsj og tiss og sånt. Også ler vi. Og sånn går nu dagan.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer er sånn, men vi er såpass lure at vi ikke drar på ferie i lag. På hverdager sitter vi med vær vår Ipad og leser under middager.

Men hvorfor er dere sammen? Det høres jo ikke ut som dere har det noe fint sammen? Passer dere sammen i det hele tatt når dere ikke orker...?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er dere sammen? Det høres jo ikke ut som dere har det noe fint sammen? Passer dere sammen i det hele tatt når dere ikke orker...?

Hvis 10 er et perfekt forhold (Brad og Angelina) mens 1 er et forhold hvor begge prøver å forgifte hverandre så vil jeg si 4. Samboer vil nok si 6-7

Skrevet

Sørgelig.. men det kan fort bli sånn. Noen mennesker er ikke like interessert i prat, rett og slett. Det er da man må sørge for å ha gode venner som fyller det tomrommet. Kanskje et par kan fungere godt sammen og være glad i hverandre til tross for at man ikke diskuterer politikk så ofte? La oss håpe det.

Gjest fotballflue
Skrevet

Her går skravla ganske ofte. Snakker om alt mulig, ler og tuller. Har selvfølgelig seriøse samtaler også da, hehe. vi har alltid noe å snakke om :)

Gjest Artistina
Skrevet

Sørgelig.. men det kan fort bli sånn. Noen mennesker er ikke like interessert i prat, rett og slett. Det er da man må sørge for å ha gode venner som fyller det tomrommet. Kanskje et par kan fungere godt sammen og være glad i hverandre til tross for at man ikke diskuterer politikk så ofte? La oss håpe det.

Folk som har vært sammen lenge kan lett sitte en kveld på en restaurant uten å prate så mye.

Man kan da ikke dømme mennesker og forhold utifra hva en ser på en restaurant ..

Noe av det beste i vårt forhold er at vi kan sitte sammen uten å snakke også .. Pinlig taushet finnes ikke i gode og trygge forhold.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...