AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Har spist veldig lite de andre dagene, men i dag sprakk jeg nå på ettermiddagen og spiste tre pølser, is, og kake... Jeg har gått ned i vekt på de andre dagene, men nå er jeg usikker på hvor vekta står. Mange sier at man legger på seg mer enn før dersom man begynner å spise etter en streng diett. Stemmer dette? Vil jeg gå opp i vekt nå?Anonymous poster hash: 865da...b23
Pringle Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Sett deg rolig ned, se på setningen/overskriften din, "Spist veldig lite, men i dag sprakk jeg" - og bytt ut "men" med "og". Det er derfor man ikke skal gå på en streng diett. Man går ikke magisk raskere opp i vekt etter å ha sultet seg, men man spiser mer fordi man er sulten. 5
Inwe Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Slutt å sult deg selv. Spis sunt og i kaloriunderskudd (jeg spiser faktisk mer mat mengdemessig nå enn før selvom kaloriene er halvert). Og om du spiser kake og is en dag, er det ikke verdens undergang. Du blir ikke "feit" igjen på en dag, og man må da leve også
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har spist veldig lite over en periode og har rast ned i vekt. Når du begynner på en streng diett må du legge planer for hvordan du skal takle overgangen til et normalt kosthold og hvordan håndtere ekstreme cravings.Anonymous poster hash: 42ef0...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå