Gå til innhold

Dra uten å si hadet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg hadde sex med han, så dro jeg hjem uten å si hadet - egentlig litt med vilje, men også fordi jeg tror han lå og sov sånn halvveis så ville ikke vekke han mer… og ville ikke virke innpåsliten liksom.

Oppfattes det som avvisende eller frekt av meg? Vi har en god tone ellers..jeg liker han litt.

Anonymous poster hash: 18990...24a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja, men send han en melding

Anonymous poster hash: 8a496...fb8
AnonymBruker
Skrevet

Nja, men send han en melding

Anonymous poster hash: 8a496...fb8

Hva skal jeg sende for noe da? :/

Anonymous poster hash: 18990...24a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville oppfattet det som at du angrer og bare ville komme deg ubemerket unna å slippe å se han mer.

Anonymous poster hash: 242e6...2a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten dratt en gang mens han sov, men la igjen en lapp som forklarte hvorfor.

Anonymous poster hash: 242e6...2a6

Skrevet

Kan du ikke bare sende en melding?

"Sorry for at jeg dro før du våkna, hadde noe jeg måtte rekke. Men var veldig hyggelig. :) "

Skrevet

Kan du ikke bare sende en melding?

"Sorry for at jeg dro før du våkna, hadde noe jeg måtte rekke. Men var veldig hyggelig. :) "

Enig i svaret ditt :) bedre å skrive noe sånt, enn å spørre hvordan det går med han eller noe sånt i første omgang!

Skrevet

Enig i svaret ditt :) bedre å skrive noe sånt, enn å spørre hvordan det går med han eller noe sånt i første omgang!

Indeed.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva du skriver det. Om du bare skriver at det "var hyggelig" så hadde jeg tenkt at dette bare var en engangsgreie og at vi ikke hadde truffet hverandre noe mer.

Anonymous poster hash: 130e4...8a4
Skrevet

Jeg synes det mest korrekte er å si hadet før man drar. Trenger ikke å bli en lang og klissete farvel, men å snike seg ut gir meg inntrykk av at folk angrer seg. Også skader det jo ikke å vise litt folkeskikk på soverommet også.

Kanskje er jeg bare blitt voksen og streng :P

Men om det først blir til at man drar uten å si hadet, for eksempel om omstendighetene førte til at det bare ble sånn, synes jeg i hvert fall det er ålreit å sende en liten melding. Om man ikke ønsker noe mer trenger man jo ikke å skrive noe annet enn at man beklager at man ikke rakk å si hadet, og at man ønsker personen en fin dag?

Gjest ashanti
Skrevet

Det har jeg også gjort; faktisk 2 ganger med samme fyr. Det var kun en fyllasex greie og jeg dro hjem på morgenkvisten før han våknet begge gangene, mest i panikk for om han kom til å tenke at jeg så fæl ut i dagslys eller noe slikt fjas. Needless to say; det ble med de to gangene.

Skrevet

Å gå uten å si noe er jo bare slemt. Og typisk noe en gjør når det kun var et ons og ikke noe mer.

Skrevet

Hadde noen gjort det med meg hadde jeg tenkt automatisk at de bare var ute etter en ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...