Gå til innhold

sende melding til fyr og si jeg har lyst på han? god idee eller not so much?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt innspill. Kort fortalt, holder på med en i 2 måneder nå, vi har hatt sex 3 ganger, og sist gang var for 3 uker siden. Vi har møttes etter det, og hver gang vi skilles, kysser han meg. Forstår ikke hvorfor det ikke har skjedd noe mer, men kan være omstendighetene, uten å gå inn på det.

Nå skal han komme klokke elleve for å hente noen greier hjemme hos meg, og jeg selvsagt er ganske gira på å få meg noe. Vet at han skal trene før han kommer, og blir ikke lenge da han skal på jobb i morgen...

Til saken: er det dumt av meg å sende han melding og si jeg har lyst på han? Jeg mener, til vanlig, hadde ikke det vært noe problem, men siden det har gått så lang tid, blir jeg usikker på om han fortsatt er lysten...

Trenger litt gode råd fra både menn og kvinner.... hadde dere satt pris på en sånn melding? Det verste, er jo at han svarer nei, som er greit, jeg respekterer da det...

Anonymous poster hash: b5a65...013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør det!

Skrevet

Bare send, hva er det verste som kan skje?

AnonymBruker
Skrevet

Verste selvsagt at han sier nei, da, og at det blir kleint. Kan egentlig leve med det, men bare lurer på om han har mistet lysten på meg da det er 3 uker siden vi hadde sex, men hvis så, hvorfor kysser han meg hver gang vi møtes og sier hade.... hmmm hmmmm.

AnonymBruker
Skrevet

kan forsåvidt skrive det på japansk..."sekkusu (sex-ku-su) shi you". hahah, neida.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reagert negativt om noen skrev sånn til meg. Det virker billig. Anonymous poster hash: f0817...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reagert negativt om noen skrev sånn til meg. Det virker billig.

Anonymous poster hash: f0817...5ed

Billig?

Anonymous poster hash: d0bff...66b

Skrevet

Han holder deg på gress, og skal hente noen ting han har hos deg. Så, jeg ville ikke ha sendt en melding.

AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress, og skal hente noen ting han har hos deg. Så, jeg ville ikke ha sendt en melding.

HVordan vet du det? HAhaha

Anonymous poster hash: 6ffe8...ae6

Skrevet (endret)

HVordan vet du det? HAhaha

Anonymous poster hash: 6ffe8...ae6

Ts skriver det jo selv. Først har de sex, men så deretter er det kun kyssing. Det mest normale ville vært null kyssing i og med at han skal hente tingene sine.

Men du får tro det du vil. Selvfølgelig.

Endret av Evel
Skrevet

Jeg ville ikke sendt en sånn melding. Men jeg mener du skal gjøre det som føles rett for deg ihvertfall :)

Skrevet

Hvorfor ikke? Hva er det verste som kan skje om du sender en melding?

Jeg tror de fleste ville synes om å få en slik melding! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...