AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei! jeg bestilte flybilletter til sommerferien men pengene er jo kommet tilbake på konto?? jeg har referansenr på billettene og de er ok, men skjønner ikke at først så går pengene ut så inn på konto igjen?? hva skjer? andre som har opplevd det med sas??Anonymous poster hash: 0b8cf...489
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Har ikke noe erfaring med SAS, men det nesten hver gang jeg bestiller billetter fra norwegian i hvertfall. Bare la pengene stå inne, så blir de trukket igjen om et par dager Anonymous poster hash: df40c...444
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Har ikke noe erfaring med SAS, men det nesten hver gang jeg bestiller billetter fra norwegian i hvertfall. Bare la pengene stå inne, så blir de trukket igjen om et par dager Anonymous poster hash: df40c...444 men det skjer nesten hver gang** skulle det stå Anonymous poster hash: df40c...444
Mormont Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Akkurat det samme skjedde med meg for et par uker siden. Ringte SAS, de fant ikke noe feil i systemet sitt. Et par dager senere var pengene trukket igjen. Ingenting å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå