Gjest Estrela Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Hva legger dere i begrepet "ung stil" når det gjelder klær, sko, sminke og tilbehør? Jeg tenker automatisk "tenåring" når jeg hører "ung", så jeg tenker på lave, ettersittende jeans med kule belter, sneakers/støvletter, masse dingeldangel-armbånd, øreringer av en viss størrelse, "kveldssminke", korte ermløse topper og en viss grad av bar mage.
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Enig i din tolkning Når man er over en viss alder, er det å bli omtalt som en person som har en "ung stil" ikke akkurat et kompliment, for å si det sånn...
Rapitap Skrevet 20. juni 2004 #3 Skrevet 20. juni 2004 Er også enig i din tolkning av ung stil. =) Apropo stiler, er det ikke påfallende mange sændiser som stiller opp i gamle 80 talls utstyr? Stilen nå om dagen er så blandet...ikke enstydende slik som 60 - 70 og 80 tallet forøvrig... Merkeligt....
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Nå vet ikke jeg helt hva en sændis er... Mange har faktisk overlevd 80-tallet, og går i de samme klærne (faktisk!) som de gjorde da. Men det ser fortsatt rart ut
Rapitap Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 Ja, er så enig... Vel, sændis er koseord for kjendis. (hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå