AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Ok, natt til i går hadde jeg besøkt venninne tre kvarter unna. Jeg var der så og si hele natta og var tilbake i min egen by klokka 4. Det var dårlig med bussforbindelser på denne tiden av døgnet så tok en taxi hjem til der jeg bodde. Dette var en eldre mann som var sjåfår. Kan tippe fra 58-63 år. Jeg satt i baksetet. Jeg er forresten 18 år. Han spurte hva jeg dreiv med på fritiden og jeg sa jeg nettop var ferdig med vg3 på vgs. Etterhvert begynte ha og kommentere utseende mitt. Han sa jeg var pen og fin. Tenkte ikke noe sælg over det og sa takk. Etterhvert begynte han å stryke meg oppetter lårene og si at jeg var kald på beina og trengte en massasje. Uten forvarsel snudde han seg rund og begyte å ta meg på lårene og mellom bena.. jeg fikk hetta og tenkte betal og kom deg ut! je fomla med kortet og fikk betalt.. han kom deretter bak i bilen og kommeterte puppenene mine mens han tok på dem. Han sa også at jeg ikke skulle si dette til noen at han hadde tatt meg på puppene.. forvirra som jeg var gikk jeg ut og inn i huset før jeg merket en rar svimmel følelse. (var helt edru). Fikk ikke sove i natt oglå bare og tenkte. Jeg skal ihvertfall ikke kjøre taxi igjen. jeg var direkte kvalm av å tenke på at denne mannen hadde utnyttet meg som ikke klarte å å fordi jeg ikke hadde krykkene mine i nærheten. Bør jeg anmelde denne saken ? Anonymous poster hash: 547cb...c29
Mrs Smith Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Anmeld. Har selv vært ute for en kvalm taxisjåfør i Oslo som kjørte meg hjem etter jeg hadde vært ute, men ikke i nærheten så ille som dette du opplevde. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 ja, det jeg har tenkt.. føltes bare så uvirkelig og ekkelt t han gjorde dette med meg. Han voldtokmeg ikke men antastet meg på det groveste.. Anonymous poster hash: 547cb...c29
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Anmeld. Har selv vært ute for en kvalm taxisjåfør i Oslo som kjørte meg hjem etter jeg hadde vært ute, men ikke i nærheten så ille som dette du opplevde. hva gjorde han med deg ? je er funkjonshemmet og kommer meg ikke ut av bilen på egenhånd, derfor så han sikkert muligheten. Anonymous poster hash: 547cb...c29
Betta123 Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Annmeld fort som faen!! Han er en idiot og er farlig å ha bak rattet på en taxi 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Jeg forstår ikke denne historien/syns ikke det henger helt på greip. Dersom du ikke er i stand til å komme deg ut av en taxi selv, hvordan er buss i det hele tatt et alternativ for deg? Anonymous poster hash: 4402a...039 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Jeg forstår ikke denne historien/syns ikke det henger helt på greip. Dersom du ikke er i stand til å komme deg ut av en taxi selv, hvordan er buss i det hele tatt et alternativ for deg?Anonymous poster hash: 4402a...039 jeg har en lett cerebra parese(avhengig av krykker) når jeg kjørte taxi ble sisse krykkene lakt bakerst i bilen.. Anonymous poster hash: 547cb...c29
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Ok, natt til i går hadde jeg besøkt venninne tre kvarter unna. Jeg var der så og si hele natta og var tilbake i min egen by klokka 4. Det var dårlig med bussforbindelser på denne tiden av døgnet så tok en taxi hjem til der jeg bodde. Dette var en eldre mann som var sjåfår. Kan tippe fra 58-63 år. Jeg satt i baksetet. Jeg er forresten 18 år. Han spurte hva jeg dreiv med på fritiden og jeg sa jeg nettop var ferdig med vg3 på vgs. Etterhvert begynte ha og kommentere utseende mitt. Han sa jeg var pen og fin. Tenkte ikke noe sælg over det og sa takk. Etterhvert begynte han å stryke meg oppetter lårene og si at jeg var kald på beina og trengte en massasje. Uten forvarsel snudde han seg rund og begyte å ta meg på lårene og mellom bena.. jeg fikk hetta og tenkte betal og kom deg ut! je fomla med kortet og fikk betalt.. han kom deretter bak i bilen og kommeterte puppenene mine mens han tok på dem. Han sa også at jeg ikke skulle si dette til noen at han hadde tatt meg på puppene.. forvirra som jeg var gikk jeg ut og inn i huset før jeg merket en rar svimmel følelse. (var helt edru). Fikk ikke sove i natt oglå bare og tenkte. Jeg skal ihvertfall ikke kjøre taxi igjen. jeg var direkte kvalm av å tenke på at denne mannen hadde utnyttet meg som ikke klarte å å fordi jeg ikke hadde krykkene mine i nærheten. Bør jeg anmelde denne saken ? Anonymous poster hash: 547cb...c29 Du fikk hetta og tenkte dette, når du ikke greier å komme deg ut på av taxien på egen hånd?? Betaling er vel det siste jeg har tenkt på. Jeg hadde ringt direkte til politiet Anonymous poster hash: 57e6f...39c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Anmeld svinet! Anonymous poster hash: 0c02a...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 jeg har en lett cerebra parese(avhengig av krykker) når jeg kjørte taxi ble sisse krykkene lakt bakerst i bilen..Anonymous poster hash: 547cb...c29 Hvorfor ble de lagt bak egentlig? Mine krykker er alltid med inn i bilen, kun evt større bagasje legges bak i bagasjerommet. Men kom deg til politiet, mens du enda har detaljene friskt i minne.Anonymous poster hash: 4402a...039
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 jeg har en lett cerebra parese(avhengig av krykker) når jeg kjørte taxi ble sisse krykkene lakt bakerst i bilen.. Anonymous poster hash: 547cb...c29 I bagasjerommet? Anonymous poster hash: 57e6f...39c
Anoia Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Du fikk hetta og tenkte dette, når du ikke greier å komme deg ut på av taxien på egen hånd?? Betaling er vel det siste jeg har tenkt på. Jeg hadde ringt direkte til politiet Anonymous poster hash: 57e6f...39c Man reagerer ikke alltid logisk i en sånn situasjon. Bra du har bestemt deg for å anmelde, TS. 1
juliane Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig skal du anmelde! Sånne mennesker skal ikke ha lov til å kjøre taxi, men både politi og taxiselskapet er avhengige av at folk anmelder for å ha mulighet til å kunne trekke tilbake kjøreseddel/løyve/sjåførkort. Bra du betalte med kort, for da er turen registrert hos taxiselskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Ok, natt til i går hadde jeg besøkt venninne tre kvarter unna. Jeg var der så og si hele natta og var tilbake i min egen by klokka 4. Det var dårlig med bussforbindelser på denne tiden av døgnet så tok en taxi hjem til der jeg bodde.Dette var en eldre mann som var sjåfår. Kan tippe fra 58-63 år. Jeg satt i baksetet. Jeg er forresten 18 år. Han spurte hva jeg dreiv med på fritiden og jeg sa jeg nettop var ferdig med vg3 på vgs. Etterhvert begynte ha og kommentere utseende mitt. Han sa jeg var pen og fin. Tenkte ikke noe sælg over det og sa takk. Etterhvert begynte han å stryke meg oppetter lårene og si at jeg var kald på beina og trengte en massasje. Uten forvarsel snudde han seg rund og begyte å ta meg på lårene og mellom bena.. jeg fikk hetta og tenkte betal og kom deg ut! je fomla med kortet og fikk betalt.. han kom deretter bak i bilen og kommeterte puppenene mine mens han tok på dem. Han sa også at jeg ikke skulle si dette til noen at han hadde tatt meg på puppene.. forvirra som jeg var gikk jeg ut og inn i huset før jeg merket en rar svimmel følelse. (var helt edru). Fikk ikke sove i natt oglå bare og tenkte. Jeg skal ihvertfall ikke kjøre taxi igjen. jeg var direkte kvalm av å tenke på at denne mannen hadde utnyttet meg som ikke klarte å å fordi jeg ikke hadde krykkene mine i nærheten. Bør jeg anmelde denne saken ? Anonymous poster hash: 547cb...c29 Det er noen få ting jeg lurer på her. Var drosjesjåføren norsk? Hvordan kunne han stryke deg oppetter lårene når du satt i baksetet? Hvis han kjørte da det skjedde er det omtrent umulig, det er faktisk umulig å gjøre det så fremt han ikke lente hele overkroppen bakover i bilen. Historien virker litt lite troverdig ettersom det er noe som skurrer. Og hvis det er et kamera i bilen som Teeden sier og det eventuelt viser noe annet- så... Anonymous poster hash: 4a677...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Selvfølgelig skal du anmelde taxisjåføren. Tenk deg alle jentene du redder fra den samme opplevelsen eller verre. Han mister nok retten til å kjøre taxi takket være deg. Anonymous poster hash: 5d9b5...ddf
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Var taxisjåføren norsk? Jeg hører ofte om disse ikke-vestlige sjåførene som forgriper seg. Det er nesten som de ikke ser på dem som mennesker. Anonymous poster hash: 1032f...058
Teeden Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Selvfølgelig skal du anmelde taxisjåføren. Tenk deg alle jentene du redder fra den samme opplevelsen eller verre. Han mister nok retten til å kjøre taxi takket være deg. Anonymous poster hash: 5d9b5...ddf Dette er så utrolig provoserende å lese. Taxisjåfører kan ikke unne seg den luksuesen å skremem vekk kunder ved å trakassere dem. Skjønner du det. Man må jobbe 10-12 timer for å tjene nok til livets opphold og man ødelegger ikke turene sine ved å trakassere kundene sine. Man er jo livredd bare for at en kunde skal SPY i bilen fordi det koster oss en masse kjøretimer med rens, så hvorfor i all verden skulle en taxisjåfør ville ha sex i bilen sin? Det gir skjennerende lukt og vil koste oss potensielle kunder. Endret 15. juni 2014 av Teeden 1
Niennas Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Ryddet for kommentarer på moderering. Lag gjerne en tråd på Ris og Ros hvis det er noe du lurer på. Niennas, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 Dette er så utrolig provoserende å lese. Taxisjåfører kan ikke unne seg den luksuesen å skremem vekk kunder ved å trakassere dem. Skjønner du det. Man må jobbe 10-12 timer for å tjene nok til livets opphold og man ødelegger ikke turene sine ved å trakassere kundene sine. Man er jo livredd bare for at en kunde skal SPY i bilen fordi det koster oss en masse kjøretimer med rens, så hvorfor i all verden skulle en taxisjåfør ville ha sex i bilen sin? Det gir skjennerende lukt og vil koste oss potensielle kunder. LOLAnonymous poster hash: 9f3e4...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå