AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ble enig med en gutt i går (som jeg er interessert i) at vi kanskje kunne gå en tur sammen i dag. Vi sendte meldinger. Han sa at han var med, så lenge han fikk noe som han skulle unnagjort først. Vi ble ikke enig om hvem som skulle gi en lyd. Lurer derfor på om det blir masete om jeg sender mld og spør hva det blir til? Eller om jeg skal vente på svar fra han. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 152e8...c85
Gjest Tingelinling Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Bare spør når det passer at dere går tur. Dersom han svarer at han ikke vet ennå, ikke har oversikt osv, så venter du til han tar initiativ. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Tenker det er helt greit. Bare skriv "Blir det noe tur i dag?" eller lignende. Han har kanskje glemt det, eller er opptatt etc, eller han er respektløs og gidder ikke. Uansett, det får du ikke vite uten å ta kontakt. Synes dette "kan jeg ta kontakt"-greine grenser til hysteri... Greit man ikke skal mase med SMS hvert 5.minutt, men det er jo normal høflighet...
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Tenker det er helt greit. Bare skriv "Blir det noe tur i dag?" eller lignende. Han har kanskje glemt det, eller er opptatt etc, eller han er respektløs og gidder ikke. Uansett, det får du ikke vite uten å ta kontakt. Synes dette "kan jeg ta kontakt"-greine grenser til hysteri... Greit man ikke skal mase med SMS hvert 5.minutt, men det er jo normal høflighet... Enig i at det kan bli litt hysterie med slike spørsmål. Er vel pga. kg jeg selv har blitt litt hysterisk. Her får vi jo beskjed om å ikke gjøre ditt, og ikke datt for da kan det og det skje osv. Men jeg for sende en mld da! Det er jo greit med et svar, så kan jeg bruke tidne i dag til noe annet om han ikke kan Anonymous poster hash: 152e8...c85
Gjest Riskjeks Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Enig i at det kan bli litt hysterie med slike spørsmål. Er vel pga. kg jeg selv har blitt litt hysterisk. Her får vi jo beskjed om å ikke gjøre ditt, og ikke datt for da kan det og det skje osv. Men jeg for sende en mld da! Det er jo greit med et svar, så kan jeg bruke tidne i dag til noe annet om han ikke kan Anonymous poster hash: 152e8...c85 Er han virkelig interessert, vil ikke én evt mase-melding utgjøre noen forskjell
Gjest Makemeloveit Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Bare spør når det passer at dere går tur. Dersom han svarer at han ikke vet ennå, ikke har oversikt osv, så venter du til han tar initiativ. Enig!
rosadilla Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Jeg mener at du burde sende han melding å spørre
Leini Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 "Jeg tenkte jeg skulle gå tur om en times tid. Lyst å bli med?"
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Ble det tur? Dessverre Han hadde ikke blitt ferdig med det han skulle. Men får håpe han kan en annen dag Han svarte nå hvertfall rett etterpå. Anonymous poster hash: 152e8...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå