Gjest Blue Ivy. Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Jeg kjøpte konsert billetter til venninnen min og til meg selv da. Som bursdag gaven hennes. Jeg visste hun hadde veldig lyst til å dra på denne konserten. Men vi fikk dessverre plasser ganske høyt oppe noe hun mener på er min feil. Fordi jeg bestilte billetter for seint. Jammen konserten er jo ikke før i slutten av september så jeg trodde ikke det var noe hastverk og jeg visste ikke at det var så mange som hadde kjøpt allerede. Dette er ingen stor konsert i Oslo spektrum altså. Vi bor i liten by, så blir en liten konsert på kulturhuset her i byen. Vel jeg blir litt skuffet at hun klager så. Jeg kan ikke gjøre noe med dette her. Hva skal jeg gjøre liksom? Synes hun heller kan vise litt takknemlighet her. Jeg sa til henne at jeg ikke likte at hun klaga så. Da får jeg melding tilbake om at hun kanskje ikke vil være med likevel siden vi må sitte så høyt oppe . Jaha. Jeg kan godt gi den til noen andre. Jeg skal i hvert fall dra. Med eller uten henne. Virker ikke som hun gleder seg så veldig. Hun hadde vel forventet seg " front row seat" Jeg er som sagt til skuffet. Det var ikke denne reaksjonen jeg hadde håpet på Endret 15. juni 2014 av Blue Ivy.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 For en utakknemlig drittunge! Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: 48067...35a 38
Gjest Blue Ivy. Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 For en utakknemlig drittunge! Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: 48067...35a Vi er begge 22 år
Mrs Smith Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Da hadde jeg dratt med noen andre, utrolig utakknemlig hun venninnen din. 32
Lillemeg25 Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Wææ er det mulig? Jeg hadde blitt kjempe glad om noen ga meg konsert billetter som bursdag gave Selv om vi fikk plasser langt oppe. Hun høres ut som en liten drittunge. Tror heller jeg ville tatt med meg noen andre. 22
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Folk ass. Anonymous poster hash: 124d0...b0e 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Send meldig tilbake om at du tar med noen andre siden hun er så utakknemlig. 23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Send meldig tilbake om at du tar med noen andre siden hun er så utakknemlig. Signerer dette. Ta med noen andre når hun er så utakknemlig Anonymous poster hash: 45e9a...2c7 5
Tibbie Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Omg! Har jo ikke hørt dette fra hennes side, men sånn det virker nå høres det ikke ut som om hun kunne sagt noe som ville gjort at jeg ble på hennes side. Om dette var noe dere spleiset på og ble enige om at du skulle bestille - men som du bestilte to mnd etter, hadde jeg skjønt det. Men en gave! Ja, hun er fryktelig utakknemmelig. Du kan jo ikke gjøre så mye med det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Oi. Men, om hun ikke hadde bestilt selv allerede, så er det jo ingen mulighet for bedre seter uansett? Ville hun ha front row så skulle hun bestilt selv for lenge siden da de var ledige. Klarte hun ikke det, så kan hun iallefall ikke klage på deg. Anonymous poster hash: 2b410...a0b 6
Gjest Regnstorm Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Hun høres ut som en skikkelig snørrvalp ut ifra din forklaring. Jeg hadde dratt sammen med noen andre. For en oppførsel.
Glynis Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Når hun sender melding og sutrer og sier at hun kanskje ikke vil dra hadde jeg tolket det som at valget allerede var tatt. Hun får ikke bli med. Det der gidder jeg ikke. Jeg hadde svart "Greit, da anser jeg min hyggelig bursdagsgave som avvist og spør noen andre. Synd det ble slik, jeg prøvde faktisk!" og deretter spurt noen andre. 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Hadde du fortalt henne om gaven lenge før du bestilte? Hadde hun tenkt å bestille i god tid selv hvis hun ikke visste at hun skulle få billett av deg? Synes det er dårlig gjort hvis det var en overraskelse. Men var det planlagt kan jeg forstå henne LITT. Har selv en venninne som kan gi meg spa-dag med henne til bursdagen som vi skal bruke når jeg kommer til hennes by. Når jeg sier i fra i god tid om hvilken helg jeg kommer booker hun aldri før dagen før og da er det for sent. Skjer gang på gang. Hadde vært bedre uten gave enn at jeg holder av en hel dag etter hennes ønske til noe det ikke blir noe av... Anonymous poster hash: e48f3...9c2 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Vanvittig frekk venninne som ikke fortjener å få bli med. Kunne sånn deeelvis forstått det hvis det var snakk om ulike prisklasser og du hadde valgt det aller aller billigste, typ ståplass på fjerde balkong, mens det var ledige nesten like billige plasser på orkester. Men når det faktisk ikke var ledige plasser lengre frem? Hva mente hun du skulle gjort? Og hvorfor har hun ikke kjøpt seg billetter selv på et tidligere tidspunkt, hvis det var så viktig for henne? Nei, ta heller med noen som blir glad for gaven Anonymous poster hash: a184a...38c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Jeg hadde sagt at siden det virker som om hun ikke er glad for gaven og utakknemlig så har du ikke lyst å dra med henne. Anonymous poster hash: faaaf...4e7
dillyduzit Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Hadde det vært meg hadde jeg nok blitt superglad! Bare å få se bandet jeg liker live, uavhengig av plasser er gull verdt. Hun er utakknemlig og du burde si i fra. 1
The Kitten Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Ta med en annen, siden hun er så utakknemlig. Sørg for å ta masse bilder av hvor mye dere koser dere og vis dem til henne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå