Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har gått og fått vippeextensions på salong, hvor lenge har det vart? Bruker man maskara oppå utenom, eller ikke?

Anonymous poster hash: e04e1...5e6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på og? Har hørt om mange dårlige :(

Anonymous poster hash: a62ff...d87

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har gått og fått vippeextensions på salong, hvor lenge har det vart? Bruker man maskara oppå utenom, eller ikke?

2-6 uker, spør helt hvor flink man er til å ta vare på dem.

Nei maskara trengs ikke. Men det er mulig.

Anonymous poster hash: f0bfa...ad0

Skrevet

Hei!

Jeg vil sterkt fraråde dere å ta i bruke vippeextensions!! Jeg var selv nysgjerrig på dette, det høres jo ikke akkurat stygt ut å ha lange flotte vipper! Jeg bestemte meg å ta dette, og det varte i 2 uker ca, før det så helt på trynet ut og jeg dro til salongen hvor jeg hadde tatt det for å få det fjernet. Etter dette så hadde jeg ikke vipper igjen. Noen bitte små stubber var det som stod igjen av vippene mine, så ikke veldig fint ut skal jeg si deg. I etterkant så har jeg ikke kunnet bruket mascara fordi jeg har ikke hatt vipper nok til det. Så med mindre du vil ende opp med å miste alle dine egene vipper så ville jeg ikke brukt penger på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Beautyalle på frogner i Oslo er utrolig flinke! har hatt vippeextensions uten pause i rundt 4-5 mnd nå og mine egne vipper er fortsatt i fin form. Jeg sliten med allergi og klødd meg mye i øynene så da falt det av en del men nå har jeg sluttet med det og da varer de selvfølgelig mye lenger.

Og det er forholdsvis billig! 800? første gang og 450 for påfylling.

Anonymous poster hash: 7ba2b...43f
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vil sterkt fraråde dere å ta i bruke vippeextensions!! Jeg var selv nysgjerrig på dette, det høres jo ikke akkurat stygt ut å ha lange flotte vipper! Jeg bestemte meg å ta dette, og det varte i 2 uker ca, før det så helt på trynet ut og jeg dro til salongen hvor jeg hadde tatt det for å få det fjernet. Etter dette så hadde jeg ikke vipper igjen. Noen bitte små stubber var det som stod igjen av vippene mine, så ikke veldig fint ut skal jeg si deg. I etterkant så har jeg ikke kunnet bruket mascara fordi jeg har ikke hatt vipper nok til det. Så med mindre du vil ende opp med å miste alle dine egene vipper så ville jeg ikke brukt penger på dette.

Hvorfor kommer du med sånn skremsel?

Hvis du får dette gjort hos en av de som kan dette ordentlig (ikke mange av dem) så skjer ikke det som skjedde med deg, med mindre du har helt unaturlige svake vipper fra før.

Har gjort dette i neste 2 år nå uten problemer.

Høres ut som du har godt til et sted som ikke kan dette.

Og hvis det er tilfelle så får du skylde deg selv, før man gjør dette må man gjøre god research!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Beautyalle på frogner i Oslo er utrolig flinke! har hatt vippeextensions uten pause i rundt 4-5 mnd nå og mine egne vipper er fortsatt i fin form. Jeg sliten med allergi og klødd meg mye i øynene så da falt det av en del men nå har jeg sluttet med det og da varer de selvfølgelig mye lenger.

Og det er forholdsvis billig! 800? første gang og 450 for påfylling.

Høres ikke trygt ut, sikker på at du får bra resultat?

Pga tiden det tar å sette på og kostnadene på produktene så vil man gå nær minus ved å ta 800 kr.

• Liker 1
Skrevet
  1. Første gangen jeg tok falt de fort av, begynte å falle av allerede dagen etter. Da jeg fylte i igjen har de holdt seg fine. Anbefales å fylle i hver 4-5 uke. Du bør ikke bruke mascara oppå, da faller de fortere av.
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Har gjort det to ganger, første gang var jeg veldig misfornøyd. De var aaaaltfor lange og tykke, slik at jeg måtte bruke ganske mye sminke i tillegg for at det ikke skulle se dumt ut. Og vitsen var jo liksom at jeg skulle slippe det. Men det verste var at vippene mine ikke tålte vekten av dem helt, de falt fort av, eller bøyde seg og hang og slang. Måtte bare røske ut hele røkla til slutt. Etterpå hadde jeg ikke noe særlig med vipper igjen, bare korte stubber. Vokste fort ut igjen, da.

Andre gangen var jeg kjempefornøyd, de ble flotte, jeg kunne gå sminkeløs og se bra ut og de holdt ganske lenge uten at jeg husker nøyaktig hvor lenge. Jeg tok ikke påfyll pga økonomi da, så det ble en periode hvor jeg fylte på med vanlige punktvipper selv etterhvert som extensionsene datt av og det ble litt tynt i rekkene. Gikk forsåvidt greit, når alle de falske var borte så hadde jeg egne vipper igjen etterpå.

Jeg har tenkt å gjøre det igjen nå snart, gå til hun som var dyktig og så fylle på et par ganger over sommeren før jeg lar dem falle av til høsten igjen med samme metode hvor jeg fylte på med vanlige løsvipper i mellomtiden.

Så jeg vil vel egentlig anbefale å prøve hvis du har pengene til overs, men regn med i prisen at du må fylle på innen 3-4 uker. Velg riktig salong å gå til, ikke bare kjøp det første du ser på Groupon. Det er litt knotete med extensions om du er glad i å sminke deg med øyenskygge og eyeliner, noe mer stress å legge og fjerne, og du vil savne å bare kunne gni deg godt i øynene. Men det er genialt om du ser for deg å bare ha vippeextensions og våkne fresh og vakker hver dag :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Noen som vet hvor de er flinke til dette i Bergensområdet?

TS

Anonymous poster hash: e04e1...5e6
Gjest KeyserSoze
Skrevet (endret)

Hvorfor orker dere bruke 1000 kroner på noe som varer en mnd? Hvorfor ikke kjøpe falske øyevipper og vippe lim? På Cubus har de ardellvipper til 69 kroner og de varer lenge om du behandler dem rett. Nr 110 ser veldig naturlige ut :)

Jeg bare lurer, er det verdt det? Og er det for at dere synes det er stress å sette på falske vipper hver dag?

Endret av KeyserSoze
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Hvorfor orker dere bruke 1000 kroner på noe som varer en mnd? Hvorfor ikke kjøpe falske øyevipper og vippe lim? På Cubus har de ardellvipper til 69 kroner og de varer lenge om du behandler dem rett. Nr 110 ser veldig naturlige ut :)

Jeg bare lurer, er det verdt det? Og er det for at dere synes det er stress å sette på falske vipper hver dag?

Det er fordi jeg synes det er stress å gjøre det hver dag, ja. Poenget for meg er litt det å ikke tenke på sminke i det hele tatt, kanskje en klatt BB Cream og så være klar for dagen :)

Dessuten synes jeg vippeextensions blir finere og mer naturlig enn når jeg setter på selv. Det blir jo gjort av en ekspert som under flomlys og forstørrelsesglass plukker ut en og en vippe som er nøye valgt etter lengde, bøy og tykkelse og nøysomt limer det på en og en øyenvippe i en prosess som varer i opptil to timer. Det blir hakket mer naturlig enn punktvipper fra Cubus, altså :) Og de holder jo selvsagt mye bedre, løsvippene man limer på selv har man ikke garanti for at klarer seg gjennom festen engang, langt mindre gjennom natta og er like fine neste morgen igjen.

Er selvsagt en dyr fornøyelse, en ren luksusbehandlling som absolutt ingen strengt tatt trenger. Så om det er verdt det kommer jo mest an på hvor mye penger du liker å blåse på slikt.

De fleste som prøver blir hekta da, så det føles nok verdt det for en del :)

AnonymBruker
Skrevet

Som hun over skriver, resultatet blir naturlig ganske mye penere også er det litt "luksus".

Pluss så klart mindre stress.

Men har ingen problem med å skjønne at noen syns det blir for dyrt.

Skrevet

Jeg fylte på mine igår, gikk noen vipper som var litt tynnere som gjorde at det ble mye mer naturlig og i min mening mye finere!
Synes også at vippene ble finere denne gangen, da jeg fikk enda tettere med vipper :)

AnonymBruker
Skrevet

Mine ext. faller lynraskt av på venstre siden fordi jeg ligger på venstre side og sover. Dvs, jeg prøver å ligge på ryggen, men våkner med øyet presset ned i puten hver eneste dag. Ser rart ut med tette fine vipper på ett øye, og jeg kan ikke etterfylle venstre hver uke.

Jeg vil nok satse på ext. hvis jeg skal på ferie eller være ekstra fin pga ett eller annet, men en permanent løsning blir det ikke, selv om det er superfint.

Anonymous poster hash: 2e75d...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...