AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har møtt en mann over nettet, og etter et par dager gav han meg nr sitt så kunne vi heller snakkes der. Ok tenkte jeg, så jeg sendte han en melding. Men så lurer jeg på hvor han egentlig vil hen.. Gir man nret sitt til hvem som helst om dagen? 1: han bruker lang tid på å svare 2: han svarer med smil og 3: Han spør ikke om noe.. Jeg vet jo at det ikke finnes noen fasit, men hva tenker dere? Jeg vil ikke virke for pågående heller.. Tror dessuten han er litt sjenert akk som meg;) Anonymous poster hash: 9574d...169
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hvor lang er en tråd og hvilken farge har en knapp? Hva snakker dere om da? Endret 15. juni 2014 av Lille-pus
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Det er relativ vanlig å bytte nummer og chatte over whatsapp etc så ville ikke lagt mer i det enn at han vil bli bedre kjent med deg. Uansett vet man ingenting før man har truffet hverandre irl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå