AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg kan søren ikke være ute i min egen hage uten å bli jaktet på av klegg. Drittklegg. Hva kan jeg gjøre med problemet? De jævlene kommer med en gang man går ut. Man kan jo slå dem ihjel, men er det andre alternativer, en lukt de hater?Anonymous poster hash: 9deff...82a
Thorn Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Du kan forsøke med mygglys med sitronduft, eller noe annet som med sitrusduft. Jeg er tydeligvis veldig attraktiv for klegg jeg også, men jeg syns de er mye mindre etter meg når jeg bruker hudpleieprodukter med sitrusduft!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Aha! Takk! Anonymous poster hash: 9deff...82a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Etter at jeg sluttet å smøre meg med bodylotion som luktet godt så ble jeg kvitt problemet. Mannen min og jeg kunne sitte på terrassen. Han hadde ikke en klegg hos seg og hos meg var det skikkelig plagsomt. Men etter at jeg har begynt med parfymefrie kremer så er ikke jeg plaget lenger heller. Anonymous poster hash: f6585...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå