AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg og kjæresten skal på ferie i midten av juli, og vi vil helst ha en rolig tur med strand og avslapping. Han er bortreist i forbindelse med jobb frem til vi skal reise, og derfor har jeg fått ansvaret for å finne noe... Men det er så mye, og jeg sliter virkelig med å finne ut hvor vi kan dra! Er det noen som har noen gode anbefalinger av steder, eventuelt hoteller? Vi vil ikke til Tyrkia, så det er utelukket. Hjelp! Anonymous poster hash: 59770...8eb
My_Lady Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hjelper litt om du sier noe om prisnivå, standar og hvor lenge dere skal være borte. Om du bare vil ha strand og avslappning kan du få det de fleste plasser, bare velg et litt mindre hotell evt voksenhotell uten barn. Mitt forslag er Hellas.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Mange fine øyer i Hellas! Anonymous poster hash: 9a2d7...095
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Anbefaler Malaga eller Torremolinos! Ryanair har billige flybilletter hit, og på hotels.com kan du finne greie hoteller! Anonymous poster hash: 32107...5a9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Ehhhh.... Jeg kan lett ramse opp et titalls steder i Europa som er verdt å besøke. Litt mer info om hva dere liker hadde vært fint. Tyrkia er ikke et alternativ, flott. Men hvilke land/kulturer liker dere? Hva slags mat? Foretrekker dere strand og billig sprit, strand og kultur, strand og shopping eller strand og godt mat? Idylliske og genuine omgivelser eller oppbygde "landsbyer" for turister med flotte hoteller? Personlig ville jeg dratt til i/utenfor Lisboa Algarve (fly til Faro) Barcelona Hvor som helst på Sardinia, Cinque Terre Malta Gomera Anonymous poster hash: d5309...8b0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Takker for svar! Ser at jeg kanskje burde vært litt mer presis ja... Vi er begge i 20 årene, men er ikke ute etter noe partysted. Så vi vil ha noe rolig, men helst ikke være omringet av småbarnsfamilier. Etter planen skal vi være borte i en uke, og for fly + hotell tenker vi rundt 10k for to personer. Litt vanskelig å si noe om hvor, da jeg ikke har vært så mange steder og alt egentlig er ganske nytt for meg. Men har sett litt på Hellas og Kroatia og synes det ser veldig fint ut. Det som er viktig for meg er at det er et OK hotel med grei standard, basseng og i gåavstand til stranden. Anonymous poster hash: 59770...8eb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Ser ut som om Hellas er stedet som passer budsjett og planer best. Bruk lavpriskalenderen på Norwegian.no og book hotell på booking.com F.eks.: Kos 17/25 juli Fly med Norwegian, bo her: http://www.booking.com/hotel/gr/panorama-studios-kos1.en-gb.html Ca 8 000 Korfu 16/24 juli Fly med Norwegian, bo her: http://www.booking.com/hotel/gr/andriana.en-gb.html ca 7 500 Anonymous poster hash: d5309...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå