Worcy Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei! Jeg vil så gjerne være aktiv, løpe langt, løfte tung og være et sunt mennesker - men jeg har endel diagnoser som stopper meg. Jeg har en bindevedsykdom som gjør at jeg ikke kan løfte tung, og heller ikke løpe (kan såvidt gå, egentlig). Har også ME. Syntes dette er utrolig vanskelig, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å være litt aktiv?
Rinta90 Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Har du oppsøkt fysioterapeut? De kan ofte hjelpe deg med bla passive øvelser som kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Hei! Jeg vil så gjerne være aktiv, løpe langt, løfte tung og være et sunt mennesker - men jeg har endel diagnoser som stopper meg. Jeg har en bindevedsykdom som gjør at jeg ikke kan løfte tung, og heller ikke løpe (kan såvidt gå, egentlig). Har også ME. Syntes dette er utrolig vanskelig, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å være litt aktiv? Roing? Enten på apparat eller i kano sammen med noen? Anonymous poster hash: 949d9...2c7
Worcy Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2014 Har du oppsøkt fysioterapeut? De kan ofte hjelpe deg med bla passive øvelser som kan hjelpe Jepp, og fysioterapi er den kjedeligste formen for trening jeg kan tenke meg, haha! Så nei, dessverre..
Worcy Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2014 Roing? Enten på apparat eller i kano sammen med noen? Anonymous poster hash: 949d9...2c7 Roing kan jeg ikke pga bøyd rygg som ikke må bøyes mer, haha... mye å tenke på
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Roing kan jeg ikke pga bøyd rygg som ikke må bøyes mer, haha... mye å tenke på Men en fysioterapeut eller en idrettslege burde kunne hjelpe deg å finne frem til trening som du kan gjøre hjemme/ ute. Jeg ville tatt kontakt med en f.t eller i.l. Anonymous poster hash: 949d9...2c7
Gjest Funky Punk Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Ergometersykkel Tai chi Enkelte yogaøvelser Slike ting kan du gjøre hjemme Kanskje du etterhvert klarer mer
Worcy Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2014 Men en fysioterapeut eller en idrettslege burde kunne hjelpe deg å finne frem til trening som du kan gjøre hjemme/ ute. Jeg ville tatt kontakt med en f.t eller i.l. Anonymous poster hash: 949d9...2c7 Jeg har vært i kontakt med flere, og de har egentlig ikke peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå