Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har nå bodd alene i litt over en mnd etter det ble brudd mellom meg og samboern min, og jeg sliter virkelig. Vi har to barn sammen på 3 og 6. Jeg er 31 og hun 30. Vi har vært samboere i 7,5 år.

I slutten av mars fikk jeg den utrolige tunge beskjeden at samboeren min hadde mistet mye av følelsene for meg, jeg knakk helt sammen og følte alt raste sammen. Hun fortalte videre at hun har hatt denne følelsene siden ifjor sommer, men at hun tenkte at det sikkert bare skulle være slikt. Hun fortalte videre at hun måtte få litt tid på seg og tenkt i gjennom hva hun ville videre.

Hun har slitt med angst det siste året og jeg har vært der for henne og støttet henne 110%. Har vært der for henne så godt som jeg kan og det er derfor helt utrolig at hun plutselig kommer og fortelle meg dette

Men dette er ikke det verste, det er ukene etter beskjed som virkelig knekker meg helt sammen. Uken etter at jeg fikk beskjeden fikk jeg vite av en kompis av meg at samboeren hadde fått seg Tinder konto. Jeg tok dette opp med henne når jeg kom hjem, da fikk jeg bare beskjed av at hun bare skulle se på hva det var for noe, men at hun hadde slettet seg fra den nå. Hun ble ganske irritert og forbanna når jeg spurte henne om dette. De nærmeste dagene merket jeg at hun hele tiden var veldig opptatt av mobilen og uansett hvor hun gikk i huset hadde hun med seg mobil sin. Jeg ble så klart ganske mistenksom og følte det var litt ugler i mosen.

Samboeren min fikk seg ny mobil og jeg gikk inn på den gamle mobilen hennes og fikk tilgang på facebook kontoen hennes. Dette er ikke noe jeg er stolt over i det hele tatt, til vanlig er ikke jeg den sjalue typen.

Inne på facebooken hennes fikk jeg vite at hun hadde truffet en på tinder og hadde mye kontakt med denne personen. Den følelsen jeg fikk da jeg leste melding de hadde skrevet sammen er den verste av sitt slag, følte hele verden min falt sammen. På dette tidspunktet fortalt jeg ingen ting til henne om hva jeg hadde funnet ut av. Uken etter mente samboeren min at vi kanskje hadde godt av å få litt avstand fra hverandre og at vi kanskje kunne bytte på å bo sammen med ungene i huset våres, og at vi kanskje hadde behov for en pause i forholdet våres. Jeg sa meg enig og var villig til å prøve dette.

Hun skulle bo hos en venninne noen dager mens jeg bodde hjemme med ungene. Første dagen bodde hun hos venninnen mens de to resterende dagene bodde hun hos han fyren hun hadde truffet på TInder, dette fant jeg ut av på facebook. Da hun kom hjem igjen og jeg skulle flytte ut la jeg alle kortene på bordet, hun ble helt satt ut og begynte å grine og var helt ifra seg.

Tiden videre har vært full av løgn fra hennes side og hun har gjort så vanvittig mye stygt imot meg. Og det verste er hun har ikke vist noe tegn på anger eller fått noen unnskyldning på det hun har gjort.

Hun har nå flyttet ut av huset og jeg blir sittende igjen med det heldigvis.

Syns det er helt utrolig at en person man har delt så mye med og fått to fantastiske barn sammen med kan forandre seg og gjøre så stygge ting mot meg.

Vi har delt omsorg om barna så vi har dem hver sin uke. Men det er spesielt tung den uken jeg ikke har ungene. Jeg prøver å finne på ting med venner og slikt, og det hjelper i en hvis grad.

Merker at jeg sliter voldsomt om dagene, går veldig opp og ned. Var en periode hvor jeg hadde minimalt med kontakt med henne, men da ville hun plutselig være sammen med meg og ungene. Merket at jeg ble veldig forvirret av å være sammen med henne. Hun begynte å si ting som at hun savnet meg og at: "du vet aldri kanskje vi blir sammen igjen".

Ser at hun er veldig opptatt av å treffe andre gutter og bli kjent med nye gutter. Vet jeg ikke har noe med dette, men det irriterer meg grundig. Hun er stort sett ikke med de vennene sine som jeg også kjenner.

Føler jeg ikke kjenner hun igjen, hun har blitt en helt annen person.

Noen som har noen tilbakemeld å gi meg? Hva jeg bør gjøre? Hva jeg ikke bør gjøre? Det som gjør ting så jævli mye vanskeligere for min del er alle følelsene jeg fortsatt har for henne selv etter alt hun har gjort mot meg.

Jeg klarer liksom ikke å komme meg videre.

Anonymous poster hash: 1d3fb...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...